![Paynet Services](https://files.rabota.md/images/uploads/2019_03_28_10_47_09_logo_3.png)
Operator de suport pentru clienți
Operator de suport pentru clienți
ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:
- Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
- Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
- Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
- Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
- Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
- Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
- Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md.
CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:
- Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
- Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
- Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
- Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
- 1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
- Capacitate de lucru în condiții de stres;
- Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.
CONDITII DE MUNCĂ:
- Echipă tînără și prietenoasă;
- Condiții comfortabile de muncă;
- Proiecte interesante;
- Сursuri gratuite de engleză;
- Program de lucru 2/2 9:00-21:00;
- Salariu motivant (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului);
- Pachet social.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”.
E-mail:
hr.office@paynet.md
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳