Operator de suport pentru clienți

Operator de suport pentru clienți

ATRIBUȚIILE FUNCȚIEI:

  • Consultarea prin apel telefonic agenților econimici și clienților;
  • Prezentarea rapoartelor cerute zilnic și lunar;
  • Recepționarea poștei electronice, analiza corespondenței și expedierea raspunsurilor clienților;
  • Efectuarea anulării plăților și analiza acestora după caz;
  • Verificare erorilor zilnice apărute în sistem și soluționarea acestora;
  • Evidența PosTerminalelor și oferirea suportului necesar agenților economici care le dețin;
  • Acordarea suportului informaţional şi consultativ agenților economici și clienților www.paynet.md

CERINTE FAȚĂ DE CANDIDAT:

  • Utilizator sigur al PC-ului, MS Excel;
  • Sîrguință, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
  • Capacitatea de a lucra în echipă, de a menține un dialog constructiv și capacitatea de convingere;
  • Capacitatea de a comunica liber în limbile română, rusă și engleză;
  • 1 an experiență în domeniu reprezintă un avantaj;
  • Capacitate de lucru în condiții de stres;
  • Cunoștințe în domeniul IT reprezintă un avantaj.

CONDITII DE MUNCĂ:

  • Echipă tînără și prietenoasă;
  • Condiții comfortabile de muncă;
  • Proiecte interesante;
  • Сursuri gratuite de engleză;
  • Program de lucru 2/2 9:00-21:00;
  • Salariu motivant (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului);
  • Pachet social.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: hr.office@paynet.md, indicând subiectul ”Operator de suport pentru clienți”.

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide