
Operator call centru
4 августа 2025
I.P. "Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică" (STISC) este o instituție publică dedicată promovării și implementării celor mai bune practici în domeniul tehnologiei informației și securității cibernetice, având ca scop principal protejarea și îmbunătățirea infrastructurii digitale guvernamentale.
În calitate de operator al serviciilor electronice guvernamentale, STISC are misiunea de a asigura administrarea, menținerea și dezvoltarea infrastructurii de tehnologie a informației, Sistemului de telecomunicații al autorităților administrației publice, ca parte a rețelei de comunicații speciale și a sistemelor informaționale de stat, gestionarea infrastructurii unice a cheii publice a Guvernului.
STISC continuă să își consolideze rolul de furnizor de soluții inovative și sigure în domeniul semnăturii electronice, contribuind astfel la digitalizarea proceselor administrative și de afaceri, într-un cadru legal și protejat.
Prin intermediul unui portofoliu extins de servicii IT: semnătura electronică, înregistrare domenii, găzduire web, produse software, ș.a.
STISC sprijină procesul de digitalizare a statului și a sectorului privat din Moldova.
Operator call centru
Responsabilități:
- Preluarea apelurilor de la clienții companiei;
- Oferirea informațiilor corecte și într-o manieră profesională;
- Acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului;
- Asigurarea unei evidențe clare a activității desfășurate;
- Adoptarea unei atitudini pozitive și orientate către client;
- Respectarea standardelor și a indicatorilor de calitate stabiliți;
- Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.
Cerințe:
- Studii superiore finalizare;
- Abilități de comunicare eficientă și orientare către client;
- Inițiativă și spirit organizatoric;
- Adaptabilitate la condiții și activități noi, atenție la detalii;
- Cunoașterea limbilor română, rusă la nivel avansat, engleza la nivel de utilizator intermediar;
- Operare PC la nivel avansat (MS Office, baze de date, Internet, email, s.a.);
- Cunoștințele tehnice (rețele, hardware, internet) - constituie un avantaj;
- Studii superioare de licență finalizate;
- Experiența în domeniu ar constitui un avantaj.
Beneficii:
- Schemă salarială atractivă;
- Lucru cu cele mai noi tehnologii;
- Training-uri de pregătire profesională;
- Oportunități de creștere în carieră;
- Contract de angajare în prima zi de muncă;
- Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
- Zi liberă achitată în ziua de naștere.
Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md.
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md.
E-mail: hr@stisc.gov.md