Operator call centru

Кишинев, Ботаника
Можно без опыта
Полный день
Высшее
На территории работодателя

I.P. "Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică" (STISC) este o instituție publică dedicată promovării și implementării celor mai bune practici în domeniul tehnologiei informației și securității cibernetice, având ca scop principal protejarea și îmbunătățirea infrastructurii digitale guvernamentale.
În calitate de operator al serviciilor electronice guvernamentale, STISC are misiunea de a asigura administrarea, menținerea și dezvoltarea infrastructurii de tehnologie a informației, Sistemului de telecomunicații al autorităților administrației publice, ca parte a rețelei de comunicații speciale și a sistemelor informaționale de stat, gestionarea infrastructurii unice a cheii publice a Guvernului.
STISC continuă să își consolideze rolul de furnizor de soluții inovative și sigure în domeniul semnăturii electronice, contribuind astfel la digitalizarea proceselor administrative și de afaceri, într-un cadru legal și protejat.
Prin intermediul unui portofoliu extins de servicii IT: semnătura electronică, înregistrare domenii, găzduire web, produse software, ș.a.
STISC sprijină procesul de digitalizare a statului și a sectorului privat din Moldova.

Operator call centru

Responsabilități:

  • Preluarea apelurilor de la clienții companiei;
  • Oferirea informațiilor corecte și într-o manieră profesională;
  • Acordarea suportului pentru rezolvarea problemelor clientului;
  • Asigurarea unei evidențe clare a activității desfășurate;
  • Adoptarea unei atitudini pozitive și orientate către client;
  • Respectarea standardelor și a indicatorilor de calitate stabiliți;
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

Cerințe:

  • Studii superiore finalizare;
  • Abilități de comunicare eficientă și orientare către client;
  • Inițiativă și spirit organizatoric;
  • Adaptabilitate la condiții și activități noi, atenție la detalii;
  • Cunoașterea limbilor română, rusă la nivel avansat, engleza la nivel de utilizator intermediar;
  • Operare PC la nivel avansat (MS Office, baze de date, Internet, email, s.a.);
  • Cunoștințele tehnice (rețele, hardware, internet) - constituie un avantaj;
  • Studii superioare de licență finalizate;
  • Experiența în domeniu ar constitui un avantaj.

Beneficii:

  • Schemă salarială atractivă;
  • Lucru cu cele mai noi tehnologii;
  • Training-uri de pregătire profesională;
  • Oportunități de creștere în carieră;
  • Contract de angajare în prima zi de muncă;
  • Echipă prietenoasă și mediu de lucru confortabil;
  • Zi liberă achitată în ziua de naștere.

Expediază CV-ul la adresa de email: hr@stisc.gov.md.
Pentru mai multe informații accesează: www.stisc.gov.md.

E-mail: hr@stisc.gov.md 

Похожие вакансии

Director Call Centru (2000 Euro)

Актуализировано: 4 августа 2025

EASY HIRE
EASY HIRE
Кишинев
Consultant call centru de la distanta limba romînă 800-1300$

Актуализировано: 11 мая 2025

WEALTHGLOW LIMITED
WEALTHGLOW LIMITED
Кишинев
Operator Call Centru (Оператор Колл-Центра)

Актуализировано: 4 августа 2025

Incaso
Incaso
Кишинев

Ещё вакансии компании

Administrator sisteme Linux

Актуализировано: 4 августа 2025

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
Inginer integrări continue (DevOps)

Актуализировано: 4 августа 2025

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
Operator monitorizare rețea și sisteme IT (ture)

Актуализировано: 4 августа 2025

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
Administrator de sistem de tehnologie a informației

Актуализировано: 4 августа 2025

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
Inginer suport tehnic

Актуализировано: 4 августа 2025

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
Merceolog

Актуализировано: 4 августа 2025

Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Добавить сопроводительное письмо

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы получать ответы от компаний и общаться с ними в ЧАТЕ.
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.