Administrator de sistem

Кишинев
От 2 лет
От 18 000 До 21 000 MDL
Полный день
Высшее
На территории работодателя

FII PARTE A ECHIPEI CENTRULUI DE TEHNOLOGII INFORMAȚIONALE ÎN FINANȚE

Administrator de sistem

Descrierea activității:

  • Efectuarea instalării, configurării sistemelor de operare pentru sisteme, servicii și aplicații din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
  • Monitorizarea, administrarea și întreținerea sistemelor, serviciilor, aplicațiilor din cadrul Ministerului Finanțe, Serviciului Fiscal de Stat, Serviciului Vamal și a Instituției;
  • Participarea în cadrul echipelor de proiect privind implementarea de noi sisteme, servicii și aplicații;
  • Efectuarea copiilor de rezervă a sistemelor, serviciilor și aplicațiilor informatice, precum și restabilirea acestora în caz de necesitate;
  • Asigurarea procesului de generare și păstrare a log-lor;
  • Soluționarea incidentelor IT;
  • Acordarea suportului necesar utilizatorilor în exploatarea sistemelor, serviciilor și aplicațiilor.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe fundamentale despre hardware și software server / computere;
  • Cunoștințe avansate Linux / Windows;
  • Cunoștințe sigure Active Directory;
  • Cunoștințe de bază DNS, DHCP, LDAP, IMAP, SSH, SNMP;
  • Cunoștințe avansate în sisteme de stocare (FreeNas, NetApp);
  • Cunoașterea instrumentelor de monitorizare (Zabbix, Nagios, PRTG etc.);
  • Cunoștințe în instalarea, configurarea și administrarea sistemelor de gestiune a serviciilor de poștă electronică;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual;

Constituie un avantaj:

  • Experiența de la 2 ani în domeniu;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.

Oferim:

  • Program de integrare și și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
  • Mediu de lucru dinamic, interactiv;
  • Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
  • Program de muncă 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv ( de la 18 000 - 21 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
  • Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
  • Sediu în centrul capitalei.

Pentru a aplica la postul de muncă dorit, te rugăm să ne lași CV-ul în limba de stat la adresa de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon (+373) 69632889; 022 262598. 
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!

E-mail: resurse.umane@ctif.gov.md
Tel. de contact: (+373) 69632889; 022 262598

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено