Administrator baze de date

Кишинев
От 2 лет
От 20 000 До 23 000 MDL
Полный день
Высшее
На территории работодателя

FII PARTE A ECHIPEI CENTRULUI DE TEHNOLOGII
INFORMAȚIONALE ÎN FINANȚE!

Administrator baze de date

Sarcini și responsabilități:

  • Efectuarea instalării, configurării sistemelor de gestiune a bazelor de date;
  • Administrarea bazelor de date afarente sistemelor informaționale;
  • Monitorizarea bazelor de date;
  • Acordarea, retragerea, modificarea drepturilor de acces ale utilizatorilor bazelor de date;
  • Efectuarea copiilor de rezervă a bazelor de date;
  • Testarea copiilor de rezervă ale bazelor de date;
  • Efectuarea și supravegherea procedurilor privind importul/ exportul/ actalizarea informațiilor din bazele de date;
  • Acordarea ajutorului practic utilizatorilor în exploatarea bazelor de date;
  • Asigurarea procesului de generare și păstrare a logurilor.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare în domeniul tehnologiilor informaționale;
  • Cunoștințe în aplicațiile și serviciile de sistem (Windows, Linux);
  • Cunoștințe în sistemele de gestiune a bazelor de date (Oracle, MySql, Mssql, PostgreSQL, Informix);
  • Cunoașterea limbajelor: PL/ SQL, Transact- SQL, FoxPro;
  • Cunoașterea tehnologiilor (Web Services (SOAP, REST), XML, JSON,etc.);
  • Cunoașterea sistemelor de monitorizare: Zabbix;
  • Cunoașterea sistemelor de monitorizare a bazelor de date;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă cât și în mod individual.
Constituie un avantaj:
  • ·Experiență de la 2 ani în domeniu;
  • ·Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic.

Oferim:

  • Program de integrare și ghidare de către un mentor;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală în cadrul Instituției. Cursuri de instruire și training-uri periodice;
  • Mediu de lucru dinamic, interactiv;
  • Organizarea evenimentelor corporative și sportive;
  • Program de muncă de 8 ore pe zi, 40 ore pe săptămână;
  • Salariu competitiv ( de la 20 000 - 23 000 MDL cu posibilități de creștere în dependență de implicare și nivel de profesionalism), pachet social deplin;
  • Zile libere și sprijin financiar pentru evenimente personale;
  • Sediu în centrul capitalei.

Pentru  a aplica  la  postul de muncă dorit, te  rugăm  să  ne  lași CV-ul  tău  în limba de stat însoțit  de  o  scrisoare de  intenție  la  adresa  de e-mail: resurse.umane@ctif.gov.md sau ruslana.rusnac@ctif.gov.md sau contactează-ne la nr. de telefon:  (+373) 69632889; 022-262598.

Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu!

E-mail: resurse.umane@ctif.gov.md
Tel. de contact: 022 262598, 069632889

Другие вакансии этой компании

Похожие вакансии

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено