Administrator Aplicații si HelpDesk IT

EuroCreditBank

9 мая 2025

Кишинев
От 3 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя

Îți dorești o carieră de succes în domeniul bancar?
Alătură-te echipei BC„EuroCreditBank” SA în funcția de:

Administrator Aplicații si HelpDesk IT

Căutăm un inginer cu abilități tehnice avansate și o abordare orientată spre soluții pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Administrator Aplicații si HelpDesk IT.
Dacă ai experiență în implementarea și întreținerea aplicațiilor software în domeniul bancar și îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști, aplică acum pentru a contribui la succesul BC „EuroCreditBank” S.A.

Responsabilități:

  • Oferirea suportului specializat în procesul de implementare, configurare și întreținere a sistemelor de deservire bancară la distanță (Online Banking), destinate atât clienților persoane fizice, cât și juridice ai băncii
  • Oferirea suportului utilizatorilor interni ai băncii în funcționarea, utilizarea corectă și remedierea incidentelor în cadrul aplicațiilor bancare aflate în aria de responsabilitate (ex. aplicații de plăți, sisteme interne, aplicații de procesare sau interfațare)
  • Administrarea conturilor de utilizatori în cadrul infrastructurii Active Directory, în zona de responsabilitate, asigurând acordarea și revizuirea drepturilor de acces în conformitate cu politicile interne de securitate cibernetică și standardele IT aplicabile
  • Gestionarea drepturilor de acces în aplicațiile bancare, asigurând controlul granular al permisiunilor în funcție de roluri, funcții și niveluri de autorizare.
  • Documentarea riguroasă a activităților desfășurate, inclusiv modificări, configurări sau intervenții tehnice, prin utilizarea sistemelor informatice de tip tichetare (Helpdesk), în vederea asigurării trasabilității și transparenței proceselor.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniul IT precum și experiență profesională relevantă (minim 3-5 ani). -- aceptabil
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel tehnic – pentru înțelegerea documentației și comunicarea cu furnizorii sau partenerii internaționali.
  • Competențe tehnice privind: Managementul accesului la aplicații și sisteme.
  • Cunoștinte în administrarea și suportul sistemelor de plăți și tranzacții electronice (ex: SWIFT, Online Banking, Sisteme de core banking, alte sisteme de plăți).
  • Cunoștințe privind administrarea sistemelor de gestiune a solicitărilor (ex: GitLab, ServiceDesk, SharePoint).
  • Familiaritate cu soluțiile de monitorizare a performanței aplicațiilor.
  • Capacitate de documentare tehnică, redactare de proceduri operaționale și instrucțiuni pentru utilizatori finali.

Beneficii:

  • Pachet salarial competitiv;
  • Zi liberă de ziua ta de naștere, prime la jubileu.
  • Posibilități de avansare și dezvoltare a carierei în cadrul băncii;
  • Dezvoltarea și îmbunătățirea competențelor profesionale;
  • Locație: birou situat în centrul orașului Chișinău, într-o zonă cu infrastructură accesibilă.

Te invităm să expediezi CV-ul la adresa hr@ecb.md, menționând funcția pentru care aplici. Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu. De asemenea, CV-ul tău va fi luat în considerare și pentru alte poziții disponibile în cadrul băncii, dacă va fi cazul.

Îți mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm cu nerăbdare să te alături echipei BC „EuroCreditBank” SA!”

E-mail: hr@ecb.md

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено