
Specialist în Continuitatea afacerii
12 мая 2025
Îți dorești o carieră de succes în domeniul bancar?
Alătură-te echipei BC„EuroCreditBank” SA în funcția de:
Specialist în Continuitatea afacerii
- Implicare în proiecte inovative și ambițioase.
- Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională.
- Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.
Cerinţe faţă de candidat
- Studii superioare economice;
- Experiență în domeniul managementului riscurilor operaționale, proiecte sau procese de continuitatea afacerii - minimum 2 ani;
- Experiența de lucru și cunoștințe despre soluții de tip High Availability și Disaster Recovery - avantaj
- Cunoașterea sistemului de clasificare al informației și respectarea controalelor de securitate aplicabilă, asociate cu sistemul utilizat;
- Cunoștințe în domeniul managementului riscurilor aferente TIC;
- Cunoștințe despre analiza impactului asupra afacerii (BIA), evaluarea și tratarea riscurilor;
- Cunoștințe despre analiza riscurilor de continuitate;
- Abilități de elaborare și testare a planurilor de continuitate și restabilire în caz de dezastru
- Abilități analitice și de comunicare.
Responsabilități:
- Participă şi coordonează dezvoltarea și implementarea actelor normative interne ale băncii în domeniul Continuității Afacerii;
- Supraveghează punerea în aplicare a actelor normative interne legate de Continuitate în bancă;
- Efectuează analiza de risc TIC care să includă riscurile de externalizare a serviciilor, propune măsuri de tratare a riscurilor și a termenilor pentru implementarea acestora;
- Evaluează profilului de riscuri TIC în baza indicatorilor pe categorii de risc relevante;
- Gestionează procesul de management de continuitate a afacerii, care va include analiza riscurilor de continuitate, analiza la impact, stabilirea strategiilor de restabilire, participarea la elaborarea planurilor de continuitate și testarea lor, propuneri privind implementarea și îmbunătățirea lor;
- Participă în cadrul procesului de gestiune a incidentelor, și anume, la identificarea sursei incidentelor de securitate a informației, evaluarea incidentelor pentru a preveni repetarea lor recurentă, prelevarea probelor, în caz de necesitate, și raportarea organelor de conducere ale băncii.
- Identifică evenimentele de risc operațional în domeniul de activitate în care operează și, în caz de identificare a evenimentelor de risc operațional, inclusiv a fraudelor sau a suspiciunilor de fraudă internă sau externă le raportează fără întârziere.
Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.
Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.
Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!
E-mail: hr@ecb.md