Specialist în Continuitatea afacerii

EuroCreditBank

12 мая 2025

Кишинев, Центр
От 2 лет
Полный день
Высшее
На территории работодателя

Îți dorești o carieră de succes în domeniul bancar?
Alătură-te echipei BC„EuroCreditBank” SA în funcția de:

Specialist în Continuitatea afacerii

Beneficii:
  • Implicare în proiecte inovative și ambițioase.
  • Instruiri gratuite de formare și dezvoltare personală și profesională.
  • Echipă prietenoasă și un mediu de lucru profesionist.

Cerinţe faţă de candidat

  • Studii superioare economice;
  • Experiență în domeniul managementului riscurilor operaționale, proiecte sau procese de continuitatea afacerii - minimum 2 ani;
  • Experiența de lucru și cunoștințe despre soluții de tip High Availability și Disaster Recovery - avantaj
  • Cunoașterea sistemului de clasificare al informației și respectarea controalelor de securitate aplicabilă, asociate cu sistemul utilizat;
  • Cunoștințe în domeniul managementului riscurilor aferente TIC;
  • Cunoștințe despre analiza impactului asupra afacerii (BIA), evaluarea și tratarea riscurilor;
  • Cunoștințe despre analiza riscurilor de continuitate;
  • Abilități de elaborare și testare a planurilor de continuitate și restabilire în caz de dezastru
  • Abilități analitice și de comunicare.

Responsabilități:

  • Participă şi coordonează dezvoltarea și implementarea actelor normative interne ale băncii în domeniul Continuității Afacerii;
  • Supraveghează punerea în aplicare a actelor normative interne legate de Continuitate în bancă;
  • Efectuează analiza de risc TIC care să includă riscurile de externalizare a serviciilor, propune măsuri de tratare a riscurilor și a termenilor pentru implementarea acestora;
  • Evaluează profilului de riscuri TIC în baza indicatorilor pe categorii de risc relevante;
  • Gestionează procesul de management de continuitate a afacerii, care va include analiza riscurilor de continuitate, analiza la impact, stabilirea strategiilor de restabilire, participarea la elaborarea planurilor de continuitate și testarea lor, propuneri privind implementarea și îmbunătățirea lor;
  • Participă în cadrul procesului de gestiune a incidentelor, și anume, la identificarea sursei incidentelor de securitate a informației, evaluarea incidentelor pentru a preveni repetarea lor recurentă, prelevarea probelor, în caz de necesitate, și raportarea organelor de conducere ale băncii.
  • Identifică evenimentele de risc operațional în domeniul de activitate în care operează și, în caz de identificare a evenimentelor de risc operațional, inclusiv a fraudelor sau a suspiciunilor de fraudă internă sau externă le raportează fără întârziere.

Funcția este localizată în: centrul orașului Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa hr@ecb.md, indicând funcția pentru care candidezi.
Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.

În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul băncii.

Îți mulțumim pentru interes și te așteptăm cu drag în echipa BC„EuroCreditBank” SA!

E-mail: hr@ecb.md

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено