Specialist Suport Clienți | Client Care

Specialist Suport Clienți | Client Care

Despre Noi:

Ne-am lansat în martie, 2013, în Republica Moldova, pentru a colora piața de electronice cu emoție, stil și creativitate. Scopul nostru este să dăruim fiecărui client o experiență deosebită în lumea digitală. Îl ajutăm să aleagă dispozitivul perfect pentru el, facem TEST DRIVE-uri și explicăm fără propoziții subordonate.

Responsabilități:

  • Monitorizarea reclamațiilor, colectarea acestora și centralizarea informației într-un Plan comun de Reclamații;
  • Comunicarea cu clienții, informarea lor despre rezolvarea problemei;
  • Interacțiunea cu Echipa Vânzări, Managerii Regionali, Product Manageri, Directorul Comercial și Service Centrele autorizate;
  • Dezvoltarea și îmbunătățirea proceselor existente pentru a obține un grad înalt de satisfacție a Clienților.

Cerințe:

  • Studii superioare sau medii de specialitate; 
  • Experiența de lucru în domeniu - avantaj, dar nu este obligatorie;
  • Abilități de comunicare eficientă verbal, aplanare a conflictelor, rezistență la stres;
  • Cunoașterea limbilor române și ruse la nivel înalt.

Vei beneficia de următoarele condiții:

  • Salariu motivant şi apreciere;
  • Program de lucru: Luni-vineri, orele 9.00 - 18.00;
  • Pachet social complet;
  • Lucru într-o echipă tînără şi ambiţioasă.

Dacă ești interesat, trimite CV-ul la adresa hr@darwin.md indicând în subiect postul vacant.

De ce Darwin?: https://darwin.md/talente

E-mail:
hr@darwin.md

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть