Specialist în tehnologia informației și comunicațiilor
Mikro Kapital Company SRL
11 декабря 2024
Кишинев
От 1 года
Полный день
Университет, институт
На территории работодателя
Angajăm:
Specialist în tehnologia informației și comunicațiilor
Mikro Kapital Company, o organizație financiară de top, este în căutarea unui Specialist în tehnologia informației și comunicațiilor pentru a se alătura echipei noastre.
Cerințele față de candidat:
- Studii în domeniul tehnologiilor informaţionale;
- Experienţă: în domeniu minim 1 an;
- Cunostinte Software (Windows + aplicatiile aferente, Office, samd);
- Abilitate de a instala si configura softuri specifice;
- Cunostinte legate de configurarea si întreținerea Hardware;
- Cunostinte legate de configurarea si întreținerea rețelelor de calculatoare;
- Este binevenită experiența pe zona de suport IT;
- Cunoașterea limbii române și ruse, de dorit cunoașterea englezei tehnice;
- Carnet de conducere categoria B.
Aptitudini şi deprinderi necesare:
- capacitate de a intelege mesajul verbal si scris;
- competență profesională;
- flexibilitate (rezolvare probleme în locații diferite);
- asigurare de consultanță în domeniul tehnologiilor informaționale;
- deductie logica;
- orientare spre rezultat.
Responsabilitățile candidatului:
- Asigură mentenanța rețelei - având responsabilități în instalarea, configurarea și întreținerea unor segmente al rețelei locale, cît și în întreținerea sistemelor informatice și rezolvarea problemelor legate de acestea:
- Asigură monitorizarea, testarea și depănarea echipamentelor de rețea (switch-uri și routere) în sediul companiei și sucursalele din teritoriu;
- Efectuează instalarea si depanarea software / hardware pe statii de lucru din sediul companiei și sucursalele din teritoriu;
- Este responsabil pentru instalarea, funcționarea echipamentului din sediul companiei și sucursalele din teritoriu (imprimante, scannere, etc.);
- Asigură menținerea în buna functionare a stațiilor de lucru: rezolvarea diverselor probleme de soft/hard (înlocuire componente);
- Efectuează upgrade/repararea echipamentului tehnic;
- Oferirea de suport Level 1 hardware si software pentru angajații din sediul companiei și sucursalele din teritoriu;
- Efectuează configurarea noilor conturi de utilizatori, grupuri de membri etc;
- Asigură menținerea relatiilor cu furnizorii de servicii pentru întreținerea imprimantelor si, dupa caz, a altor echipamente IT;
- Asigură menținerea relațiilor cu furnizorii de Internet, în cazul apariției de disfuncționalități ale conexiunii Internet, pentru rezolvarea acestora;
- Efectuează instructarea primară a angajaților privind utilizarea resurselor informaționale în cadrul companiei;
- Duce evidența echipamentelor din domeniul IT (compiutere, imprimante, scanere, etc.) și monitorizează circulația acestora.
Beneficii oferite:
- Bonusuri + tichete de masă;
- Oficiu modern, dotat cu utilitățile necesare;
- Cadouri oferite cu ocazia anumitor evenimente;
- Zile libere suplimentare (de ziua de naștere a angajatului);
- Traininguri organizate regulat, pentru a-ți îmbunătăți performanțele și capacitățile profesionale;
- Achitarea cursurilor de dezvoltare profesională și personală;
- Teambuilding-uri organizate, pentru a te motiva, conecta cu echipa;
- Condiții avantajoase la produsele companiei pentru angajați;
- Mediu de lucru profesionist și prietenos.
E-mail: hr@mikrokapital.md
Другие вакансии этой компании
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено