Șef Secție, Secția Încasare Numerar, Centru de Procesare Servicii Clienți

Șef Secție, Secția Încasare Numerar, Centru de Procesare Servicii Clienți

Ce ai de făcut:

  • Coordonarea activității ce tine de organizarea procesului de transportare a numerarului încasat/ eliberat per valute la/ de la BNM, Bănci Comerciale interne/ externe, Sucursale/ Agenții, Agenți Economici și ATM-uri din gestiunea Direcției;
  • Asigurarea managementului performantei persoanelor aflate în subordine, stabilirea și evaluarea obiectivelor individuale, stabilirea și susținerea acțiunilor de formare necesare acestora;
  • Promovarea principiilor calității la toate etapele ciclului de management: planificare, organizare, conducere, control și aplicare a acțiunilor de îmbunătățire;
  • Sporirea gradului de conștientizare și motivarea personalului cu privire la calitate;
  • Asigurarea perfectării contractelor, Acordurilor adiționale cu Agenți Economici/ părți terțe precum și inițierea procesul de reziliere a acestora în caz de necesitate;
  • Asigurarea evidenței companiilor deservite precum și perceperea comisioanelor prestabilite (KPI);
  • Asigurarea perfectării documentelor ce țin de activitățile Secției (Delegații, Procuri, Legitimații, Cazier judiciar grafice de muncă etc.);
  • Participarea la elaborarea documente normative interne și a sarcinilor tehnice, ce țin de activitatea Secției;
  • Analizarea riscurilor operaționale și informarea superiorilor Secției despre evenimentele ce au loc, sau pot avea loc în viitor, și pot avea efecte negative asupra activității Băncii;
  • Respectă strict prevederile actelor legislative, normative interne și internaționale asociate activităților desfășurate;
  • Realizează calitativ Controlului Permanent Formalizat în cadrul subdiviziunii;
  • La indicația superiorului ierarhic va exercita alte sarcini ce țin de activitatea Băncii.

Vom aprecia să ai:

  • Studii superioare și experiență de muncă în domeniu bancar minimum 3 ani;
  • Cunoașterea limbilor: române și ruse; engleza - avantaj;
  • Cunoașterea aplicațiilor Windows, Excel, a sistemelor informatice aferente activității exercitate;
  • Cunoașterea particularităților și tehnicilor a operațiunilor cu numerar derulate în cadrul Direcției;
  • Capacitatea de comunicare și de gestionare eficientă a personalului;
  • Capacitatea de a analiza situații specifice;
  • Abilitate înaltă de verificare și control;
  • Capacitatea de a înțelege și aprecia riscurile operaționale.

Pune-ţi cariera pe upgrade cu OTP Bank S.A

Te invităm să aplici CV-ul si scrisoarea de intentie la recrutare@otpbank.md
(Vom aprecia să specifici funcţia pentru care candidezi)
022 812 196

E-mail: recrutare@otpbank.md
Telefon: 022 812 196

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть