Committee Business Partner

VEO Worldwide Services

28 сентября 2024

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Committee Business Partner

Suntem în căutarea unui profesionist, cu bune capacități de analiză și sinteză, diplomat și orientat către client.

Dacă ești un bun negociator și ai o pasiune pentru lucrul cu datele, te invităm în echipa noastră internațională, în calitate de Committee Business Partner.

În calitate de Committee Business Partner, principalele tale misiuni vor fi:

  • Analiza și urmărirea costurilor, implicit asigurarea construcției bugetare;
  • Definirea, implementarea și monitorizarea indicatorilor de performanță în comparație cu obiectivele/bugetele;
  • Tratarea cererilor venite din partea clienților, respectând termenii, fiabilitatea și coerența datelor;
  • Automatizarea și optimizarea reporting-ului; crearea de rapoarte noi;
  • Executarea estimărilor de viitor pentru anumiți indicatori;
  • Gestionarea eficientă a proceselor în sensul asigurării calității prestației;
  • Asigurarea unui grad înalt de satisfacție a clienților;

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Studii superioare încheiate;
  • Experiență anterioară, relevantă, în urmărire și construcție bugetară;
  • Cunoștințe foarte bune de limbă Franceză (nivel avansat);
  • Cunoștințe de utilizare a pachetului MS Office, în special Excel nivel avansat;
  • Bune abilități diplomatice, de negociere și orientare către client;
  • Nice to have: Experiență în construcție dashboards și lucrul cu SAP;

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă extra, în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Oportunitatea de-a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Другие вакансии этой компании

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть