
Business analyst
24 сентября 2025
Banca Comercială „EXIMBANK”, parte a Grupului Internațional Intesa Sanpaolo, angajează:
Business analyst
Responsabilități:
- Asigură suport Subdiviziunilor Băncii în identificarea nevoilor de business în domeniul TIC și monitorizează calitatea prestării serviciilor în conformitate cu acordurile încheiate (nivelul SLA);
- Traduce cerințele de business în specificații funcționale clare pentru echipele TIC și furnizorii externi;
- Participă la proiectarea și optimizarea proceselor de business în corelare cu soluțiile TIC existente sau noi;
- Asigură comunicarea și alinierea între departamentele de business și echipele de dezvoltare IT;
- Acordă asistență de nivelul întâi (Help Desk) subdiviziunilor Băncii pentru orice probleme tehnologice și aplicative și readresează cererile de asistență nesoluționate către subdiviziunile competente;
- Evaluează impactul cerințelor asupra proceselor existente, asupra costurilor și beneficiilor;
- Monitorizează activitățile legate de analiză, planificare și executare a cerințelor de business, cât și luarea în considerare a alternativelor;
- Îndeplinește orice alte sarcini legate de domeniul său de activitate, conform solicitărilor.
- Asigură crearea documentației de însoțire pentru dezvoltările efectuate, specificații funcționale, fluxuri de proces.
Cerințe față de candidat:
- Studii: superioare, de licență, în domeniul tehnologiilor informaționale;
- Experiență: minimum 2 ani în domeniul TIC, preferabil în roluri similare (Business Analyst, Project Management);
- Cunoștințe: solide în tehnologiile informaționale și legislația bancară relevantă (ex. BNM); utilizare avansată MS Office; înțelegere generală a principiilor TIC (arhitectură, integrare aplicații) și cunoștințe de bază/intermediare de SQL – constituie avantaj;
- Cunoștințe suplimentare: metodologii de analiză de business și management de proiect (Agile/Scrum, Waterfall); modelare de procese; utilizare instrumente specifice (Jira, Confluence); certificări relevante (PRINCE2, Scrum Master) – reprezintă un plus;
- Limbi: română fluent; engleză nivel mediu
- Aptitudini: analiză și decizie, planificare, colaborare, independență, gândire analitică, adaptabilitate, rezistență la stres.
Beneficiile oferite de către bancă:
- Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
- Tichete de masa;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
- Orar flexibil de muncă;
- Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
- Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
- Program internațional de sănătate fizică și bunăstare mentală;
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com.
Vor fi contactați doar candidații selectați.
Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare
E-mail: recrutare@eximbank.com