
Brand Manager B2C
11 марта 2025
La StarNet suntem o echipă de profesioniști care creăm noi oportunități, facilitînd accesul comunității la tehnologii și soluții de ultimă generație:
Brand Manager B2C
Pentru a sprijini dezvoltarea activităților noastre, angajăm un Brand Manager B2C care va avea responsabilitatea de a dezvolta, implementa și optimiza strategiile de brand pentru segmentul de clienți B2C. Acesta va asigura alinierea poziționării și imaginii brandului cu obiectivele companiei, va coordona campaniile de marketing, va gestiona parteneriatele strategice și va monitoriza performanța brandului în piață pentru a crește notorietatea și preferința consumatorilor.
Ce îți oferim:
- Colegi prietenoși și un mediu de lucru plăcut
- Dezvoltare profesională dinamică
- Oportunități de creștere în carieră într-o companie modernă
- Libertatea de a-ți manifesta ambițiile și personalitatea
- Salariu competitiv
Ce vei face:
- Crea și implementa strategii de brand B2C, aliniate cu obiectivele companiei, în colaborare cu Directorul de Marketing.
- Planifica și coordona campanii de marketing 360° (ATL, BTL, Digital), lucrând strâns cu agențiile de creație, media și echipa de marketing.
- Gestiona producția materialelor de comunicare, asigurându-te că respectă direcția creativă și strategia de brand.
- Coordona activitățile de promovare online și vei analiza performanța campaniilor pentru a optimiza strategia pe baza datelor și insight-urilor din piață.
- Analiza comportamentele consumatorilor și tendințele pieței, colaborând cu echipele de research pentru a ajusta strategia de brand.
- Colabora cu echipele de Digital, PR, Comercial și Vânzări pentru implementarea activităților de brand, precum și cu agențiile de creație și media pentru executarea campaniilor.
- Urmări KPI-urile de brand (notorietate, leads, CAC, NPS) și vei propune acțiuni pentru îmbunătățirea acestora.
- Monitoriza activitatea competitorilor și vei pregăti rapoarte periodice pentru management despre evoluția brandului.
Poți fi candidatul ideal dacă:
- Ai studii superioare în Marketing, Comunicare, Business sau domenii conexe
- Ai experiență de minim 3-5 ani într-un rol similar în marketing, cu un accent puternic pe branding și marketing B2C
- Ai cunoștințe solide de branding, digital marketing, media planning și customer insights
- Ești capabil să analizezi datele de performanță și să optimizezi campaniile de marketing pe baza acestora
- Ai abilități excelente de colaborare și influențare a stakeholderilor interni și externi
- Ești creativ și inovator, cu abilitatea de a dezvolta concepte de impact
- Ai abilități excelente de comunicare și gândire strategică, fiind orientat spre rezultate
Cei mai buni lucrează la noi! Vino și tu!
Te așteptăm cu drag în echipa noastră!