Asistent Gestiunea Stocurilor si a Marfurilor

VEO Worldwide Services

11 августа 2025

Кишинев
Любой опыт
Полный день
Высшее
На территории работодателя

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 18 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Asistent Gestiunea Stocurilor si a Marfurilor

Suntem în căutarea unui coleg autonom și atent la detalii, care va contribui la acuratețea proceselor de monitorizare și gestionare a mărfii.

Dacă ești motivat să înveți, ai o abordare analitică și îți dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă, te încurajăm să aplici – iar noi îți oferim training complet și suport pe perioada de integrare!

Calitățile și competențele necesare:

  • Cunoașterea limbii Franceze (mediu-avansat / nivel B2);
  • Studii superioare finalizate;
  • Cunoștințe Microsoft Office, cu un accent prioritar pe Excel;
  • Experiență în utilizarea SAP va reprezenta un avantaj;
  • Spirit analitic și atenție la detalii: capacitatea de-a interpreta corect datele și de-a asigura corectitudinea informațiilor;
  • Abilități excelente de organizare: capacitatea de-a gestiona diferite sarcini și de-a menține ordinea în procesele de lucru.

Responsabilitățile tale vor include:

  • Realizarea extragerilor săptămânale din sistem și urmărirea evoluției stocurilor, asigurând o administrare optimă a cantităților disponibile și a fluxului de marfă către magazine.
  • Furnizarea asistenței necesare, prin transmiterea informațiilor relevante despre stocuri către departamentele implicate, pentru a facilita aprovizionarea magazinelor;
  • Înregistrarea și analiza dosarelor de produs, prin colaborarea cu departamentele implicate și personalul din depozite, pentru a asigura acuratețea și actualizarea datelor;
  • Verificarea și gestionarea inventarului de produse, pentru a menține standardele de stocare.

Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Oportunitatea de- a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Добавить сопроводительное письмо

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Создайте Smart CV,
чтобы получать ответы от компаний и общаться с ними в ЧАТЕ.
Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Отклик отправлен!
Зарегистрированные на сайте кандидаты чаще получают ответы от работодателей и могут напрямую общаться с ними в ЧАТЕ.