Asistent | Asistentă Personal(ă)
26 декабря 2024
RODALS – în continuă creștere și dezvoltare!
Suntem în permanentă căutare de angajați profesioniști, orientați către rezultat:
Asistent | Asistentă Personal(ă)
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare finalizate;
- Cunoașterea excelentă a limbilor română, rusă și engleză;
- Experiența într-un post similar constituie un avantaj;
- Excelente abilități de comunicare și organizare;
- Operare PC (MS Office) la nivel avansat;
- Responsabilitate, onestitate;
- Orientare maximă spre rezultat.
Responsabilități:
- Administrarea fluxului de documente și informații;
- Sortarea corespondenței;
- Implementarea rezoluțiilor și explicarea acestora;
- Pregătirea materialelor analitice în cadrul competenței și obținerea informațiilor necesare de la executorii din subdiviziuni;
- Optimizarea și îmbunătățirea proceselor de sprijin organizațional și administrativ ale departamentului;
- Întâmpinarea vizitatorilor;
- Organizarea locului de muncă al Directorului RODALS SRL.
Compania oferă:
- Activitate într-un mediu dinamic și profesionist;
- Salariu motivant 10000 MDL + KPI;
- Condiții de muncă într-un birou modern.
Dacă corespundeți cerințelor menționate, expediați CV-ul la adresa de email: resurseumane@rodals.md.
NOTĂ
Oferta salarială va fi stabilită la discreția angajatorului, în funcție de următoarele criterii:
1. Experiența candidatului în domeniu și istoricul profesional;
2. Limbile vorbite și nivelul de competență lingvistică;
3. Studii și calificări relevante pentru poziție;
4. Abilități tehnice și competențe specifice necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor;
5. Capacitatea de adaptare la cerințele și valorile companiei;
6. Disponibilitatea pentru formare profesională continuă;
7. Recomandările oferite de angajatorii anteriori.
Angajatorul își rezervă dreptul de a ajusta oferta salarială în funcție de evaluarea detaliată a profilului candidatului.
E-mail:
resurseumane@rodals.md
tel. 078444488
Другие вакансии этой компании
Похожие вакансии
Asistent | Asistentă Personal(ă)
FIND JOB MD • Вчера, Кишинев