Analist procese carduri | Departamentul (Orchestra) Daily Business Banking

Analist procese carduri | Departamentul (Orchestra) Daily Business Banking

 
În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Vei participa la elaborarea mecanismelor pentru proiectele îndreptate către clienții băncii deținători de carduri de plată și serviciile conexe acestora;
  • Vei participa la identificarea și efectuarea proiectelor cu Sistemele de plăți Visa/ Mastercard/ Amex (inclusiv: certificarea, testarea și lansarea în termenii și cerințele/ mandatele de proiect stabiliți de Sisteme de plăți);
  • Vei participa la proiectarea (în Jira, Miro), setarea în sistemele băncii (Card Suite, Temenos SAB T24, Creatio) a produselor de card (inclusiv tarife, comisioane) și a serviciilor conexe acestora, extragerea datelor pentru elaborarea rapoartelor (Card Suite, Creatio, Temenos SAB T24, DwH);
  • Vei participa la automatizarea/optimizarea/ analiza de business al proceselor;
  • Vei acorda suport informațional/ de expertiză în domeniul carduri de plată – altor subdiviziuni ale băncii;
  • Vei participa la elaborarea și testarea noilor funcționalități.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar și/sau informatică aplicată;
  • Experiență de muncă minim 3-5 ani în sistemul bancar ce ține nemijlocit de activitatea carduri (sub aspect profund tehnic);
  • Cunoștințe în domeniul funcționalităților unui Centru de procesare raport cu banca;
  • Cunoșterea principiilor de funcționare al Sistemelor de plăți;
  • Cunoștințe de setare produse în sistemul Card Suite și Temenos SAB T24;
  • Cunoaşterea instrumentelor MS Office (Power Point, Excel) şi a altor instrumente similare;
  • Abilitate de autoinstruire şi acumulare a cunoştinţelor noi;
  • Cunoașterea actelor normative naționale în domeniul carduri de plată și serviciile conexe acestora;
  • Capacități de relaționare și comunicare în echipă;
  • Capacităţi analitice şi de previziune, intuiţie, abilitate de structurare a ideilor.

În echipa maib vei beneficia de:

  • mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • tichete de masă;
  • credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • flexibilitate de a lucra hibrid;
  • oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • gamă largă de reduceri la partenerii maib.   

Funcția este localizată în: mun. Chișinău, maibpark.
 
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть