Administrator recepție, Chișinău
14 ноября 2024
Clientul nostru se remarcă a fi unul dintre cele mai reprezentabile saloane de frumusețe cu o echipă de profesioniști pasionați și cele mai inovatoare tehnici, ce oferă o gamă variată de servicii, de la tratamente de înfrumusețare până la îngrijire personalizată, se află în căutare de un:
ADMINISTRATOR RECEPȚIE, CHIȘINĂU
Principalele responsabilități vor fi:
- Gestionarea programărilor clienților pentru vizitele la salon;
- Preluarea apelurilor și informarea clienților privind ofertele salonului actualizate;
- Procesarea plăților, emiterea cecurilor de casă;
- Completarea rapoartelor necesare.
Cerințele noastre privind profilul:
- Persoană deschisă, sociabilă;
- Abilități bune de comunicare/relaționare și spirit de echipă;
- Experiență în domeniul vînzării constituie un avantaj;
- Orientare către clienţi şi rezultate;
- Abilități de comunicare/scriere corectă în limbele: română/rusă.
Compania oferă:
- Curs teoretic și practic de inițiere în domeniu;
- Grafic de muncă 2/2 de la ora 9:00-21:00, pauza de masă 1h;
- Salariu motivant în creștere, partea fixă+ % din vânzări;
- Pachet social complet;
- Posibilitatea de creştere și dezvoltare profesională.
Așteptăm cu drag CV-ul tău pe adresa: dopomoga.staffing@gmail.com, indicând denumirea poziției vacante.
Pentru informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: +373 78 7 08 500.
E-mail: dopomoga.staffing@gmail.com
(+373) 787 08 500
Другие вакансии этой компании
Твое резюме успешно отправлено 🥳