Specialist resurse umane
SA MOLDPRESA
№220730, 18 мая 2011
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
SA MOLDPRESA anunţă concurs pentru suplinirea postului vacant de
SPECIALIST RESURSE UMANE
CANDIDATUL IDEAL:
Studii superioare în domeniul socio-uman, economie;
Experienţă minim 1 an in domeniul resurselor umane;
Posedarea limbilor română, rusă;
Foarte bune cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office, programul Universal Accounting de preferinţă);
Cunoştinţe solide de legislaţia muncii;
Foarte bune abilitati de comunicare (oral si scris), proactiv, dinamism, rezistenta la stress;
Abilitati foarte bune de planificare si prioritizare;
Foarte bune abilitati de management al timpului, spirit de echipa;
Foarte buna capacitate de analiza si sinteza;
Spirit de confidentialitate.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, permutare şi eliberare a personalului;
Posedă şi ţine la control informaţia cu privire la efectivul absent din motive întemeiate (concedii, învoiţi, etc.) cît şi neîntemeiate;
Organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
Organizează evidenţa efectivului, îndeplinirea corectă a documentelor din dosarele personale, activarea şi dezactivarea lor;
Perfecteaza si duce evidenta documentatiei de personal;
Mentine in ordine dosarele personale.
La Moldpresa veţi găsi:
Salariu - corelat cu experienta si performantele;
Condiţii bune de muncă;
Post stabil intr-o companie in dezvoltare.
Daca sunteţi interesat vă rugăm sa trimiteţi CV-ul Dvs, împreuna cu scrisoarea de intentie la adresa. hr@moldpresa.md
Vă rugăm să menţionaţi postul pentru care aplicaţi în subiectul e-mail-ului.
Doar candidatii selectati vor fi contactati.
SPECIALIST RESURSE UMANE
CANDIDATUL IDEAL:
Studii superioare în domeniul socio-uman, economie;
Experienţă minim 1 an in domeniul resurselor umane;
Posedarea limbilor română, rusă;
Foarte bune cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office, programul Universal Accounting de preferinţă);
Cunoştinţe solide de legislaţia muncii;
Foarte bune abilitati de comunicare (oral si scris), proactiv, dinamism, rezistenta la stress;
Abilitati foarte bune de planificare si prioritizare;
Foarte bune abilitati de management al timpului, spirit de echipa;
Foarte buna capacitate de analiza si sinteza;
Spirit de confidentialitate.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Organizează procesele de recrutare, selectare, angajare, permutare şi eliberare a personalului;
Posedă şi ţine la control informaţia cu privire la efectivul absent din motive întemeiate (concedii, învoiţi, etc.) cît şi neîntemeiate;
Organizează emiterea ordinelor, dispoziţiilor, indicaţiilor conducerii, înregistrarea lor şi aducerea la cunoştinţa salariaţilor;
Organizează evidenţa efectivului, îndeplinirea corectă a documentelor din dosarele personale, activarea şi dezactivarea lor;
Perfecteaza si duce evidenta documentatiei de personal;
Mentine in ordine dosarele personale.
La Moldpresa veţi găsi:
Salariu - corelat cu experienta si performantele;
Condiţii bune de muncă;
Post stabil intr-o companie in dezvoltare.
Daca sunteţi interesat vă rugăm sa trimiteţi CV-ul Dvs, împreuna cu scrisoarea de intentie la adresa. hr@moldpresa.md
Vă rugăm să menţionaţi postul pentru care aplicaţi în subiectul e-mail-ului.
Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳