Șef secția suport clienți
ÎS Centrul de Telecomunicații Speciale
№4976292, 12 апреля 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Cerințe generale:
- Organizarea și asigurarea procesului de deservire al clienților
- Coordonarea si repartizarea ticketelor in vederea asigurarii indicatorilor KPI
- Asigurarea creării și îmbunătățirii continue a business-proceselor
- Contribuirea la crearea și dezvoltarea regulamentelor interne și procedurilor de lucru al secției
- Abilitatea de a lucra în condiții de urgență
- Abilități manageriale și organizatorice
Cerințe Obligatorii:
- Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale sau Telecomunicații
- Cunoașterea principiilor de lucru în deservirea clienților
- Experieneță în lucrul în echipă
- Experiență în elaborarea documentațiilor tehnice și de procedură
- Experiență de lucru în deservirea tehnică al clienților
- Organizarea și asigurarea procesului de deservire al clienților
- Coordonarea si repartizarea ticketelor in vederea asigurarii indicatorilor KPI
- Asigurarea creării și îmbunătățirii continue a business-proceselor
- Contribuirea la crearea și dezvoltarea regulamentelor interne și procedurilor de lucru al secției
- Abilitatea de a lucra în condiții de urgență
- Abilități manageriale și organizatorice
Cerințe Obligatorii:
- Studii superioare în domeniul Tehnologiilor Informaționale sau Telecomunicații
- Cunoașterea principiilor de lucru în deservirea clienților
- Experieneță în lucrul în echipă
- Experiență în elaborarea documentațiilor tehnice și de procedură
- Experiență de lucru în deservirea tehnică al clienților
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳