Project Leader (or. Orhei)

HR-Consulting
Город: Оргеев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: От 1 года
Зарплата: Не указана
График: Полный рабочий день
Scopul general al al funcției:
Planificarea, executarea și finalizarea proiectelor, de care este numit responsabil, conform termenilor și bugetului, inclusiv prin solicitarea resurselor și coordonarea membrilor echipei și a părților terțe cu scopul realizării proiectelor. Este responsabil de stabilirea obiectivelor proiectelor.
Atribuții:

Creează și execută planuri de lucru, inclusiv revizuiește și actulizează planuri de lucru ca să corespundă cerințelor;
Identifică resursele necesare, atribuie responsabilități individuale, organizează zilnic aspectele operaționale ale proiectelor;
Aplică în mod efectiv metodologia companiei și îmbunătățește standardele minimizând expunerea la riscuri a proiectului și urmărește continuu îmbunătățirea calității;
Asigură că documentația de proiect este completă, actualizată și arhivată corespunzător, inclusiv transmite rapoarte referitor la statutul proiectelor;
Coordonează și supervizează echipa implicată în proiect și o instruiește când este necesar;
Urmează implementarea tuturor sarcinilor referitoare la proiect conform termenilor;
Coordonează transferul proiectelor;
Informează echipa proiectului referitor la toate modificările referitoare la proiect, inclusiv informează superiorii;
Identifică oportunități pentru îmbunătățire și face propuneri constructive pentru modificări;
Asigură că cerințele clientului sunt satisfăcute;
Comunică eficient cu clientul ca să identifice necesitățile acestuia;
Propune măsuri de recompensare sau sancționare a personalului din subordine în conformitate cu legislația în vigoare şi politicile companiei;
Comunicarea în interesul companiei este efectuată doar cu instrumentele de comunicare securizate oferite de către companie: IBM Lotus Notes, telefonul fix si mobil corporativ;
Stabilește, conform structurii organizatorice, sarcinile si responsabilitățile personalului din subordine, în baza fișelor de post. Organizează acordarea concediului de odihnă și a zilelor libere pentru personalul din subordine;
Ia întotdeauna în considerare obiectivele de cost și optimizează costurile. Propune optimizări către management;
Participă la planificarea bugetului și este responsabil pentru menținerea cheltuielilor și a operațiunilor în cadrul unui buget;
Monitorizează și revizuiește performanța personalului și organizează intervențiile necesare pentru îmbunătățire;
Identifică și raportează nevoile de formare pentru oamenii pe care îi coordonează, și asigură dezvoltarea continuă a acestora;
Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic, care nu contravin legislației în vigoare şi funcției ocupate.

Cerințe față de candidat:

Studii superioare;
Minim 1-3 ani experienţă de muncă;
Cunoştinţe profunde privind utilizarea PC-ului;
Cunoştinţe limba română şi limba engleză nivel avansateză;
Abilităţi de comunicare, planificare, leadership, organizare şi control al activitaţii, de luare decizii;
Atitudine deschisă faţă de oameni, responsabilitate, disciplină, etică profesională;
Rezistență la situații de stres, eficiență, tendință spre dezvoltare profesională continuă.

Candidații interesați pot trimite CV-uri la adresa de e-mail HR-Consulting (www.search4staff.com): bb90@search4staff.com


Vă rugăm să indicați codul postului vacant PL în linia de subiect sau în CV.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să sunați la: +373 68898408 E-mail: bb90@search4staff.com
+373 68898408
Телефон:
+373 68898408
E-mail:
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Укажите желаемую вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть