Operator serviciu clienti
HR-Consulting (www.search4staff.com)
№2421934, 10 декабря 2014
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Compania HR-Consulting (www.search4staff.com) la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatilor pentru postul vacant:
OPERATOR SERVICIU CLIENTI
Compania:
Compania internationala specializata in domeniul logisticii si distribuirii serviciilor, mai mult de 10 ani in Republica Moldova.
Responsabilitati:
• Sa asigure un nivel excelent de deservire a clientilor si sa se asigure ca serviciul furnizat corespunde cerintelor clientului;
• Sa îndeplineasca nevoile clientilor nostri, prin deservirea clienților cu informații și date zilnice, săptămânale sau lunare;
• Procesarea instrucțiunilor procesului de lucru, care conțin toate informațiile necesare pentru a îndeplini procesele administrative și de gestionare a informațiilor referitoare la clientii nostri;
• Comunicare internă activa cu filiale peste toata lume;
• Comunicare cu alti operatori de servicii pentru clienti (scris și prin telefon) in mod regulat, în funcție de nevoile specifice;
• Monitorizarea cerințelor de zi cu zi excepționale prevăzute de filiale si clientii nostri;
Cerinte de baza:
• Studii superioare finisate;
• Limba engleza si romana la nivel fluent ( spaniola, italiana este un avantaj);
• Experiență în lucrul cu clienți este un avantaj;
• Capacitate de lucru in regim dinamic si flexibil;
• Capacitatea de a respecta ,,deadlines’’ care au o importanta globala;
• Abilități bune in lucrul cu MS Word, Excel este un avantaj;
• Creativitate, dorinta de a lucra si de a face parte dintr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
Beneficii:
• Programul de training pentru initiere in lucrul care il veti efectua;
• Oportunitate de a lucra intr-o companie de talie internationala;
• Comunicarea cu colegii de serviciu prin toata lume;
• Salariu motivational;
• Lucru intr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
• Pachetul social;
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: NP50@SEARCH4STAFF.COM
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: (CSO)
OPERATOR SERVICIU CLIENTI
Compania:
Compania internationala specializata in domeniul logisticii si distribuirii serviciilor, mai mult de 10 ani in Republica Moldova.
Responsabilitati:
• Sa asigure un nivel excelent de deservire a clientilor si sa se asigure ca serviciul furnizat corespunde cerintelor clientului;
• Sa îndeplineasca nevoile clientilor nostri, prin deservirea clienților cu informații și date zilnice, săptămânale sau lunare;
• Procesarea instrucțiunilor procesului de lucru, care conțin toate informațiile necesare pentru a îndeplini procesele administrative și de gestionare a informațiilor referitoare la clientii nostri;
• Comunicare internă activa cu filiale peste toata lume;
• Comunicare cu alti operatori de servicii pentru clienti (scris și prin telefon) in mod regulat, în funcție de nevoile specifice;
• Monitorizarea cerințelor de zi cu zi excepționale prevăzute de filiale si clientii nostri;
Cerinte de baza:
• Studii superioare finisate;
• Limba engleza si romana la nivel fluent ( spaniola, italiana este un avantaj);
• Experiență în lucrul cu clienți este un avantaj;
• Capacitate de lucru in regim dinamic si flexibil;
• Capacitatea de a respecta ,,deadlines’’ care au o importanta globala;
• Abilități bune in lucrul cu MS Word, Excel este un avantaj;
• Creativitate, dorinta de a lucra si de a face parte dintr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
Beneficii:
• Programul de training pentru initiere in lucrul care il veti efectua;
• Oportunitate de a lucra intr-o companie de talie internationala;
• Comunicarea cu colegii de serviciu prin toata lume;
• Salariu motivational;
• Lucru intr-o echipa tinara, activa si ambitioasa;
• Pachetul social;
Cei interesati pot transmite CV-ul la urmatoare adresa de e-mail: NP50@SEARCH4STAFF.COM
In CV va rugam sa indicati codul postului vacant: (CSO)
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳