Ofițer financiar superior

Terre des hommes №11614335, 13 июня 2022
Город: Кишинев
Образование: Университет, институт
Опыт работы: Более 5 лет
Зарплата: От 18 000 До 20 000 MDL
График: Полный день
Место работы: На территории работодателя
Ofițerul financiar superior, în coordonare și cooperare cu personalul de sprijin și sub supravegherea directă a Managerului financiar pentru Delegația Europei de Est, este responsabil de executarea sarcinilor financiare și contabile în vederea îndeplinirii cerințelor legislative și a operațiunilor de suport din cadrul delegației. El/ea are acces direct la informații confidențiale, cum ar fi rapoartele și datele financiare, bugetul delegației, extrasele de cont bancar și este responsabil/ă de păstrarea exactă a evidențelor biroului. Un sentiment profesional de securitate, confidențialitate și reprezentare adecvată este esențial pentru profilul postului.

Responsabilitățile de bază

Ține evidența contabilă zilnică; asigură înregistrarea intrărilor (numerar, bancă, angajamente și tranzacții corective pentru raportarea financiară a biroului și a partenerilor), alocarea costurilor pentru diferite contracte cu donatori și trimite rapoarte contabile lunare către Managerul financiar.
Realizează continuitatea bugetului, asigurându-se cheltuielile să fie în legătură cu activitățile respective și că orice depășire a cheltuielilor este decontată într-o perioadă acceptabilă; coordonează cu Managerul financiar monitorizarea și utilizarea bugetelor biroului.
Verifică rapoartele financiare ale partenerilor și controlează utilizarea corectă a fondurilor în conformitate cu toate procedurile financiare ale Tdh și ale donatorilor.
Asigură înregistrarea tranzacțiilor financiare ale partenerilor (numerar, bănci, angajamente și tranzacții corective în baza de date SAGA) și alocarea costurilor pentru diferitele contracte ale donatorilor, în baza organigramei contabile a grupului.
Asigură pregătirea proiectelor de rapoarte financiare pentru donatorii Terre des hommes și le prezintă Managerului financiar.
Colaborează cu Managerul financiar la pregătirea și participarea la auditurile financiare.
Participă la redactarea documentelor contractuale ale misiunii (în colaborare cu autoritățile locale, OSC-uri partenere și ONG-uri locale, furnizori, contracte de închiriere etc.) în domeniile de competență.

Profilul candidatului

Diplomă universitară (masterat sau echivalent) de la o instituție de învățământ acreditată într-un domeniu relevant (finanțe, management etc.)
Minimum 5 ani de experiență în contabilitate sau asistență financiară și în proceduri financiare; experiența în sectorul non-profit este evaluată pozitiv.
Experiență în lucrul cu bugete, situații de flux de numerar, planuri financiare și elaborarea de rapoarte financiare.
Experiența privind formatele și cerințele donatorilor constituie un avantaj important.
Etică profesională solidă și capacitatea de a lucra bine atât independent, cât și ca parte a unei echipe
Abilitatea de a organiza, gestiona, prioritiza și duce la îndeplinire mai multe sarcini într-un mediu cu ritm rapid, orientat spre termene limită.
Cunoașterea la nivel înalt a Microsoft Office Suite, în special Excel; experiență de lucru cu un software automatizat de contabilitate și finanțe.
O bună cunoaștere a limbii române și engleze atât oral, cât și scris.
Прикрепить CV CV с сайта
Прикрепить CV

Укажите ваше Имя и Фамилию

Неверный телефон

Неверный email

Ознакомьтесь с условиями обработки персональных данных

Есть CV на сайте? Вход
Отправить CV

Выберите вакансию

Добавить сопроводительное письмо
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть