Inginer expert regularizarea daunelor
C.A. „Klassika Asigurări” S.A.
№7866330, 17 апреля 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Scopul general al funcţiei:
Constatarea corectă a daunelor în conformitate cu actele normative ce reglementează domeniul respectiv.
Sarcinile de bază:
1. Efectuarea măsurilor necesare pentru constatarea daunei.
2. Reprezentarea companiei în relaţiile cu clienţii sau organizaţii.
Atribuţii de serviciu:
Efectuarea măsurilor necesare pentru constatarea daunei:
- Primirea şi prelucrarea cererilor;
- Verificarea actelor prezentate companiei;
- Anexarea actelor la materialele dosarului de daune;
- Verificarea locului accidentului;
- Verificarea automobilului avariat;
- Întocmirea actelor necesare depistării daunei;
- Determinarea prealabilă a sumei daunei;
- Pregătirea de rapoarte.
Responsabilităţile:
Titularul funcţiei este responsabil de:
- Exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu Regulamentul intern al companiei şi alte acte normative;
- Organizarea raţională a activităţii sale de serviciu;
- Respectarea disciplinei de muncă;
- Evitarea conflictului de interese;
- Sporirea competenţei sale profesionale.
Mijloacele de lucru/echipamentul utilizat:
- Monitorul Oficial al Republicii Moldova, culegeri de acte normative;
- Computer, imprimantă, telefon, scaner, fax, copiator;
- Internet;
- Presă periodică din domeniu, etc.
Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 08.30-17.30, pauza de masă 13.00-14.00;
- Activitate flexibilă.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei RM;
- Cunoaşterea limbii de stat şi rusă, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet.
Abilităţi: De comunicare, de lucru cu informaţia, organizare, elaborare a documentelor, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@klassikaasig.md cu indicarea funcției.
Constatarea corectă a daunelor în conformitate cu actele normative ce reglementează domeniul respectiv.
Sarcinile de bază:
1. Efectuarea măsurilor necesare pentru constatarea daunei.
2. Reprezentarea companiei în relaţiile cu clienţii sau organizaţii.
Atribuţii de serviciu:
Efectuarea măsurilor necesare pentru constatarea daunei:
- Primirea şi prelucrarea cererilor;
- Verificarea actelor prezentate companiei;
- Anexarea actelor la materialele dosarului de daune;
- Verificarea locului accidentului;
- Verificarea automobilului avariat;
- Întocmirea actelor necesare depistării daunei;
- Determinarea prealabilă a sumei daunei;
- Pregătirea de rapoarte.
Responsabilităţile:
Titularul funcţiei este responsabil de:
- Exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu Regulamentul intern al companiei şi alte acte normative;
- Organizarea raţională a activităţii sale de serviciu;
- Respectarea disciplinei de muncă;
- Evitarea conflictului de interese;
- Sporirea competenţei sale profesionale.
Mijloacele de lucru/echipamentul utilizat:
- Monitorul Oficial al Republicii Moldova, culegeri de acte normative;
- Computer, imprimantă, telefon, scaner, fax, copiator;
- Internet;
- Presă periodică din domeniu, etc.
Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 08.30-17.30, pauza de masă 13.00-14.00;
- Activitate flexibilă.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei RM;
- Cunoaşterea limbii de stat şi rusă, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Internet.
Abilităţi: De comunicare, de lucru cu informaţia, organizare, elaborare a documentelor, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte.
Atitudini/comportamente: respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa de e-mail: office@klassikaasig.md cu indicarea funcției.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳