Director agenție de turism
RESOURCE POINT SRL
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Angajăm Director Agenție de turism, cu contract full-time.
Cerințe:
- Experiență relevantă în domeniul turismului
- Experiență minim 3-5 ani în cadrul unei agenții de turism
- Bune cunoștințe operare PC
- Cunoașterea limbilor rusă și română (condiție obligatorie), engleza- nivel mediu.
Abilități sociale și organizatorice:
- Abilități de leadership
- Capacitate de analiză, planificare și urmărirea finalizării unei sarcini profesionale
- Abilități de comunicare și negociere
- Aptitudini pentru lucru în echipă
- Experiență în administrarea bugetelor, cunoașterea aspectelor financiare și juridice
- Foarte bune abilități organizatorice și de comunicare cu clienții și partenerii de afaceri
- Persoană orientată către client, dinamică și creativă
- Persoana orientată spre dezvoltarea profesională
Responsabilități:
- Întocmește oferta agenției de turism
- Promovează programele turistice ale agenției
- Stabilește și menține relațiile atât cu colaboratorii cât și cu clienții
- Prospectează piața și elaborează strategia agenției
- Stabilește contacte cu diferite companii partenere/furnizoare
- Negociază cu partenerii/furnizorii
- Dezvoltă strategii de vânzări și crește continuu portofoliul de clienți
- Urmărește maximizarea tuturor oportunităților de vânzare
- Consiliază și sprijină clienții în definirea necesităților și alegerea serviciilor turistice potrivite
Beneficii oferite:
- Salariul – 10000+ însoțit de prime, bonusuri și comisioane în funcție de performanțe
- Mediu de lucru și de birou contemporan și plăcut/ sau lucru la distanță
- O să lucreazi într-un mediu de oameni cărora le pasă de dezvoltarea lor personală și profesională
- Se achită la timp salariul direct transferat pe card
- Orarul de muncă: 9:00-18:00, Luni-Vineri,
Candidații invitați de această ofertă vă îndemn să expediați CV- ul D-stra la adresa electronica: resource.pnt@gmail.com
Vă așteptăm în echipă!!
Cerințe:
- Experiență relevantă în domeniul turismului
- Experiență minim 3-5 ani în cadrul unei agenții de turism
- Bune cunoștințe operare PC
- Cunoașterea limbilor rusă și română (condiție obligatorie), engleza- nivel mediu.
Abilități sociale și organizatorice:
- Abilități de leadership
- Capacitate de analiză, planificare și urmărirea finalizării unei sarcini profesionale
- Abilități de comunicare și negociere
- Aptitudini pentru lucru în echipă
- Experiență în administrarea bugetelor, cunoașterea aspectelor financiare și juridice
- Foarte bune abilități organizatorice și de comunicare cu clienții și partenerii de afaceri
- Persoană orientată către client, dinamică și creativă
- Persoana orientată spre dezvoltarea profesională
Responsabilități:
- Întocmește oferta agenției de turism
- Promovează programele turistice ale agenției
- Stabilește și menține relațiile atât cu colaboratorii cât și cu clienții
- Prospectează piața și elaborează strategia agenției
- Stabilește contacte cu diferite companii partenere/furnizoare
- Negociază cu partenerii/furnizorii
- Dezvoltă strategii de vânzări și crește continuu portofoliul de clienți
- Urmărește maximizarea tuturor oportunităților de vânzare
- Consiliază și sprijină clienții în definirea necesităților și alegerea serviciilor turistice potrivite
Beneficii oferite:
- Salariul – 10000+ însoțit de prime, bonusuri și comisioane în funcție de performanțe
- Mediu de lucru și de birou contemporan și plăcut/ sau lucru la distanță
- O să lucreazi într-un mediu de oameni cărora le pasă de dezvoltarea lor personală și profesională
- Se achită la timp salariul direct transferat pe card
- Orarul de muncă: 9:00-18:00, Luni-Vineri,
Candidații invitați de această ofertă vă îndemn să expediați CV- ul D-stra la adresa electronica: resource.pnt@gmail.com
Vă așteptăm în echipă!!
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳