Contabil
Ravolis SRL
№11611702, 30 мая 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
14 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Atribuţii de serviciu:
1. Organizează şi asigură ţinerea continuă a contabilităţii
- asigură întocmirea şi prezentarea oportună, completă şi corectă a documentelor primare, a registrelor contabile
- asigură integritatea şi păstrarea documentelor primare şi registrelor contabile
- reflectarea faptelor economice în contabilitate.
2. Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei
- ţine evidenţa documentelor contabile ale întreprinderii
- analizează utilizarea mijloacelor financiare
- asigură corectitudinea evidenţei analitice a cheltuielilor efective
- calcularea la timp a salariilor muncitorilor;
- efectuarea decontărilor apărute în procesul executării devizului de cheltuieli;
- exercitarea controlului asupra integrităţii fondurilor fixe, a obiectelor de mică valoare
şi scurtă durată în locurile lor de păstrare şi utilizare;
3. Contribuie la efectuarea inventarierii patrimoniului întreprinderii
- organizează inventarierea mijloacelor fixe, obiectelor de mică valoare
şi scurtă durată, valorilor materiale, mijloacelor băneşti, decontărilor (debitorii şi creditorii) şi articole de bilanţ;
- verifică evidenţierea şi reflectă în evidenţă rezultatele inventarieri;
- întocmeşte procesul verbal cu informaţia detaliată privind rezultatele inventarierii.
4. Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anual
- întocmeşte raportul trimestrial şi anual,
- prezintă în termenii stabiliţi rapoartele întocmite.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei RM;
- Cunoaşterea limbii de stat şi rusă, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Programul 1C, Word, Excel, Internet, Softcontabil
Mijloacele de lucru/echipamentul utilizat:
- Monitorul Oficial al Republicii Moldova, culegeri de acte normative;
- Contabilitate şi audit;
- Computer, imprimantă, telefon, scaner, copiator;
- Internet,
- Presă periodică din domeniu, etc.
Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 35 ore pe săptămînă, 7 ore pe zi;
- Program de muncă: zilnic, luni-vineri, 9:00 – 17:00
1. Organizează şi asigură ţinerea continuă a contabilităţii
- asigură întocmirea şi prezentarea oportună, completă şi corectă a documentelor primare, a registrelor contabile
- asigură integritatea şi păstrarea documentelor primare şi registrelor contabile
- reflectarea faptelor economice în contabilitate.
2. Supraveghează gestionarea mijloacelor financiare conform destinaţiei
- ţine evidenţa documentelor contabile ale întreprinderii
- analizează utilizarea mijloacelor financiare
- asigură corectitudinea evidenţei analitice a cheltuielilor efective
- calcularea la timp a salariilor muncitorilor;
- efectuarea decontărilor apărute în procesul executării devizului de cheltuieli;
- exercitarea controlului asupra integrităţii fondurilor fixe, a obiectelor de mică valoare
şi scurtă durată în locurile lor de păstrare şi utilizare;
3. Contribuie la efectuarea inventarierii patrimoniului întreprinderii
- organizează inventarierea mijloacelor fixe, obiectelor de mică valoare
şi scurtă durată, valorilor materiale, mijloacelor băneşti, decontărilor (debitorii şi creditorii) şi articole de bilanţ;
- verifică evidenţierea şi reflectă în evidenţă rezultatele inventarieri;
- întocmeşte procesul verbal cu informaţia detaliată privind rezultatele inventarierii.
4. Întocmirea şi prezentarea rapoartelor financiare trimestriale şi anual
- întocmeşte raportul trimestrial şi anual,
- prezintă în termenii stabiliţi rapoartele întocmite.
Cunoştinţe:
- Cunoaşterea legislaţiei RM;
- Cunoaşterea limbii de stat şi rusă, cunoaşterea limbilor de circulaţie internaţională constituie avantaj;
- Cunoştinţe de operare la calculator: Programul 1C, Word, Excel, Internet, Softcontabil
Mijloacele de lucru/echipamentul utilizat:
- Monitorul Oficial al Republicii Moldova, culegeri de acte normative;
- Contabilitate şi audit;
- Computer, imprimantă, telefon, scaner, copiator;
- Internet,
- Presă periodică din domeniu, etc.
Condiţiile de muncă:
- Regim de muncă: 35 ore pe săptămînă, 7 ore pe zi;
- Program de muncă: zilnic, luni-vineri, 9:00 – 17:00
Телефон:
Контактное лицо:
Moisei Carolina director
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳