Brand manager
SBC-HR
№4910962, 24 марта 2017
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Lider pe piața Moldovei de integrare de sistem anunță concursul pentru poziţia de Brand manager
Condiții:
- Perspective de carieră
- Program de lucru: 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămînă
- Pachet social
- Perspective de carieră
- Dezvoltare profesională (traininguri,instruiri)
- Birou în centrul orașului
Responsabilități:
- Coreleaza starategia de branding pentru brandul reprezentat cu strategia corporate si obiectivele companiei
- Promoveaza Brandul atat clientilor cat si echipei KAM, Support, IT
- Analizeaza rezultatele unor studii de piata ce vizeaza clientii actuali, clientii potentiali, concurenta
- Acorda suport si consultanta in procesul de vanzare si executie (training, participare la dezoltarea materiale promotionale si concepte de promovare a produsului etc)
- Participa la rezolvarea problemelor cu care se confruntă clienții și echipa de KAM ce se refera la Brandul de care este responsabil
- Emite conturi de plata catre client, in baza carora contabilul pregateste facturile fiscale
- Planifica livrarea echipamentului
Cerințe:
- Studii superioare (în domeniul IT sau economic)
- Experiența în domeniul vînzărilor IT constituie avantaj
- Cunoștințe avansate de operare PC
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză
Condiții:
- Perspective de carieră
- Program de lucru: 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămînă
- Pachet social
- Perspective de carieră
- Dezvoltare profesională (traininguri,instruiri)
- Birou în centrul orașului
Responsabilități:
- Coreleaza starategia de branding pentru brandul reprezentat cu strategia corporate si obiectivele companiei
- Promoveaza Brandul atat clientilor cat si echipei KAM, Support, IT
- Analizeaza rezultatele unor studii de piata ce vizeaza clientii actuali, clientii potentiali, concurenta
- Acorda suport si consultanta in procesul de vanzare si executie (training, participare la dezoltarea materiale promotionale si concepte de promovare a produsului etc)
- Participa la rezolvarea problemelor cu care se confruntă clienții și echipa de KAM ce se refera la Brandul de care este responsabil
- Emite conturi de plata catre client, in baza carora contabilul pregateste facturile fiscale
- Planifica livrarea echipamentului
Cerințe:
- Studii superioare (în domeniul IT sau economic)
- Experiența în domeniul vînzărilor IT constituie avantaj
- Cunoștințe avansate de operare PC
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳