Asistent contabil
CRCE Armata Salvarii din RM
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Место работы:
На территории работодателя
Organizația Non-Guvernamentală necomercială ”Armata Salvării” din Republica Moldova este în căutare de asistent contabil.
Cerințe:
-Studii superioare de specialitate;
-Experiență de cel puțin 2 ani în poziție similara;
-Cunoștințe aprofundate în domeniul evidenței contabile, legislației fiscale și a legislației muncii.
-Cunoaşterea limbilor română și rusă (limba engleză constituie un avantaj).
-Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel) și a softurilor de evidență contabilă (1C).
-Bune abilități interpersonale de lucru in echipă și de comunicare;
-Capacitate de analiză și sinteză;
-Responsabilitate, perseverență;
-Seriozitate, punctualitate;
Sarcini și responsabilități:
-Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor primare;
-Sistematizarea informației pentru 1C și transmiterea ei companiei contabile;
-Procesarea facturilor
-Gestionarea operațiunilor de casă (1C);
-gestionarea operațiunilor la bancă (plăți, extrase bancare, carduri);
-gestionarea contractelor cu furnizorii, pregătirea actelor de verificare cu furnizorii
-pregătirea foilor de parcurs
-inventarierea
Condiții:
-salariu motivant și pachet social asigurat
-telefon corporativ
-program de lucru luni-vineri 8:30 -16:00
-perioada de probă – 2 luni
Cerințe:
-Studii superioare de specialitate;
-Experiență de cel puțin 2 ani în poziție similara;
-Cunoștințe aprofundate în domeniul evidenței contabile, legislației fiscale și a legislației muncii.
-Cunoaşterea limbilor română și rusă (limba engleză constituie un avantaj).
-Cunoștințe avansate de operare PC (Word, Excel) și a softurilor de evidență contabilă (1C).
-Bune abilități interpersonale de lucru in echipă și de comunicare;
-Capacitate de analiză și sinteză;
-Responsabilitate, perseverență;
-Seriozitate, punctualitate;
Sarcini și responsabilități:
-Recepționarea, controlul și prelucrarea documentelor primare;
-Sistematizarea informației pentru 1C și transmiterea ei companiei contabile;
-Procesarea facturilor
-Gestionarea operațiunilor de casă (1C);
-gestionarea operațiunilor la bancă (plăți, extrase bancare, carduri);
-gestionarea contractelor cu furnizorii, pregătirea actelor de verificare cu furnizorii
-pregătirea foilor de parcurs
-inventarierea
Condiții:
-salariu motivant și pachet social asigurat
-telefon corporativ
-program de lucru luni-vineri 8:30 -16:00
-perioada de probă – 2 luni
Телефон:
Контактное лицо:
Svetlana Porojniuc
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳