Administrator
Vacanza SRL
№11817091, 8 ноября 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Compania oferă:
- Angajare oficială cu toate beneficiile incluse
- Salariu la timp
- Program de muncă: Lu-Vi, 9:00-18:00
- Dezvoltare profesională
- Participarea la târguri și evenimente de profil
Responsabilități:
- Elaborează și asigură implementarea strategiei de vânzări și promovare a produselor
- Elaborează și propune spre aprobarea conducerii planul de vânzări însoțit de o politică dinamică de creștere continuă a volumului de vânzări și urmărește realizarea acestuia
- Analizează dinamica vânzărilor
- Participă la elaborarea de strategii și la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele noi
- Urmărește activitatea concurenței și formulează propuneri de armonizare a activității în mod corespunzător
- Întocmește rapoarte informative către Directorul General
- Propune și implementează metode de reducere a costurilor
- Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia
Cerințele companiei:
- Cunoștințe aprofundate în management
- Experiență managerială – coordonarea echipei și gestionarea bugetelor în companii naționale/multinaționale
- Disponibilitatea deplasărilor în alte localități
- Permis de conducere categoria B
- Angajare oficială cu toate beneficiile incluse
- Salariu la timp
- Program de muncă: Lu-Vi, 9:00-18:00
- Dezvoltare profesională
- Participarea la târguri și evenimente de profil
Responsabilități:
- Elaborează și asigură implementarea strategiei de vânzări și promovare a produselor
- Elaborează și propune spre aprobarea conducerii planul de vânzări însoțit de o politică dinamică de creștere continuă a volumului de vânzări și urmărește realizarea acestuia
- Analizează dinamica vânzărilor
- Participă la elaborarea de strategii și la organizarea campaniilor de promovare pentru produsele noi
- Urmărește activitatea concurenței și formulează propuneri de armonizare a activității în mod corespunzător
- Întocmește rapoarte informative către Directorul General
- Propune și implementează metode de reducere a costurilor
- Identifică nevoile de instruire ale personalului din subordine și asigură formarea continuă a acestuia
Cerințele companiei:
- Cunoștințe aprofundate în management
- Experiență managerială – coordonarea echipei și gestionarea bugetelor în companii naționale/multinaționale
- Disponibilitatea deplasărilor în alte localități
- Permis de conducere categoria B
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳