Actuar/auditor/controller
Companie de asigurări de succes
№3984741, 8 июня 2016
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Companie de asigurari cu experienta bogata si istorie de success anunță vacant postul de
ACTUAR/Auditor/Controller
Responsabilitățile postului:
1.Determinarea valorii rezervelor tehnice la asigurările generale,
2.Controlul activelor admise,
3.Calculul primelor de asigurare, a marjei de solvabilitate minimă, a beneficiilor obținute,
4.Elaborarea documentației de fundamentare actuarială,
5.Realizarea analizelor de rentabilitate a produselor pe categorii de riscuri,
6.Studierea și analiza oportuniții modificării tarifelor,
7.Intervenția în diverse procese conform calculelor actuariale în baza datelor și evidențelor statistice și a ratei daunelor,
8.Identificarea tendințelor de evoluție în vederea realizării strategiei companiei, ș.a.
Cerinte fata de candidate:
1.Studii superioare obligarorii (economie, finanțe, asigurări, bănci, jurisprudenta etc.);
2.Experiență de minim 3 ani intr-o companie similară sau în domeniul economico-financiar;
3.Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze ar constitui un avantaj;
4.Cunoștințe vaste în sistemului intern de monitorizare a procesului economico-financiar și cel operational;
5.Capacități dezvoltate de analiză și sinteză și de prelucrare a documentelor de evidență economico-financiară;
6.Competențe practice de depistare și combatere a încălcărilor și fraudelor în activitatea economică a companiei.
Benificiile angajatorului:
1.Angajare conform legislației în vigoare,
2.Pachet social complet,
3.Mediu relevant de afaceri, oficiu modern în centrul orașului,
4.Remunerare competitive, motivație suplimentară.
Persoanele interesate, ce corespund cerințelor postului, sînt rugate să expedieze un CV cu indicarea postului solicitat în titlul scrisorii la adresa electronică: resurse.um@gmail.com
ACTUAR/Auditor/Controller
Responsabilitățile postului:
1.Determinarea valorii rezervelor tehnice la asigurările generale,
2.Controlul activelor admise,
3.Calculul primelor de asigurare, a marjei de solvabilitate minimă, a beneficiilor obținute,
4.Elaborarea documentației de fundamentare actuarială,
5.Realizarea analizelor de rentabilitate a produselor pe categorii de riscuri,
6.Studierea și analiza oportuniții modificării tarifelor,
7.Intervenția în diverse procese conform calculelor actuariale în baza datelor și evidențelor statistice și a ratei daunelor,
8.Identificarea tendințelor de evoluție în vederea realizării strategiei companiei, ș.a.
Cerinte fata de candidate:
1.Studii superioare obligarorii (economie, finanțe, asigurări, bănci, jurisprudenta etc.);
2.Experiență de minim 3 ani intr-o companie similară sau în domeniul economico-financiar;
3.Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze ar constitui un avantaj;
4.Cunoștințe vaste în sistemului intern de monitorizare a procesului economico-financiar și cel operational;
5.Capacități dezvoltate de analiză și sinteză și de prelucrare a documentelor de evidență economico-financiară;
6.Competențe practice de depistare și combatere a încălcărilor și fraudelor în activitatea economică a companiei.
Benificiile angajatorului:
1.Angajare conform legislației în vigoare,
2.Pachet social complet,
3.Mediu relevant de afaceri, oficiu modern în centrul orașului,
4.Remunerare competitive, motivație suplimentară.
Persoanele interesate, ce corespund cerințelor postului, sînt rugate să expedieze un CV cu indicarea postului solicitat în titlul scrisorii la adresa electronică: resurse.um@gmail.com
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳