Team Leader Call Centru
Nova Porta

5 septembrie 2025

Chișinău, Ciocana
Orice experiență
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

Team Leader Call Centru

Obiectiv: gestionarea eficientă a Call Centrului

Responsabilități principale:
  • Organizarea eficientă a activității în cadrul Call Centrului;
  • Elaborarea / implementarea / monitorizarea proceselor de lucru în cadrul Call Centrului;
  • Elaborarea / implementarea / monitorizarea indicatorilor de performanță pentru Call Centru;
  • Comunicarea cu Departamentul Vânzări și Marketing, în scopul eficientizării activității;
  • Redactare / modificare script-uri; instruirea periodică a subalternilor.
Pregătire si experiență:
  • Experiență de minim 1 an într-un post similar;
  • Abilități de utilizare a computerului ( Excel, 1C, CRM)
  • Dezvoltate abilități analitice;
  • Abilități de comunicare și influență.
Beneficii:
  • Posibilitatea de a activa în cadrul unei companii aflată în proces de dezvoltare dinamică;
  • Prânz gratuit;
  • Discount-uri pentru angajați la produsele companiei.
Locația: or. Chișinău, str. Uzinelor 11 W

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, trimite CV-ul la adresa: hr@novaporta.md, iar noi te vom contacta.

E-mail: hr@novaporta.md

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.