Suport Tehnic Clienti
Angajăm:
Suport Tehnic Clienti
Descrierea Companiei:
Suntem lideri pe piața soluțiilor CRM în țările CSI, oferind AmoCRM - o soluție utilizată de peste 500.000 de companii. Din 2018, suntem reprezentanți oficiali în Moldova, oferind suport și training pentru clienții noștri.
Responsabilități principale:
- Oferirea suportului tehnic clienților prin telefon și chat.
- Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice.
- Crearea rapoartelor pentru erorile depistate.
- Colaborarea cu echipa de dezvoltatori pentru rezolvarea problemelor tehnice complexe.
Cerințe:
- Cunoștințe de programare Java, C++, JavaScript, Python
- Abilitatea de a analiza rapid și de a rezolva problemele tehnice.
- Abilități bune de comunicare și capacitatea de a explica conceptele tehnice complexe în termeni simpli.
- Cunoașterea limbilor română și rusă.
Oferim:
- Salariu competitiv.
- Colectiv prietenos și profesionist.
- Oportunități de creștere și dezvoltare profesională.
- Condiții de muncă confortabile în centrul orașului.
- Sesiuni de training pentru dezvoltarea abilităților și cunoștințelor.
Dacă sunteți interesat de această poziție, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa: hr@amocrm.md, sau să sunați la numărul de telefon +373 78882002.
E-mail: hr@amocrm.md
+373 78882002
Alte anunțuri publicate de această companie
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳