Specialist(ă) control procese de achizitii, Chişinău

Grupul „Premier Energy” recrutează candidați la funcția vacantă de:

Specialist(ă) control procese de achizitii, Chişinău

Responsabilități principale ale funcției:

  • Monitorizare şi control asupra conformităţii desfăşurării procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări sub aspectul respectării procedurilor interne şi a legislaţiei în domeniu;
  • Monitorizare a executării planului de achiziții, în special în aspectele ce ţin de termeni, volum şi calitate şi întocmirea Raportului de monitorizare a executării Planului de Achiziţii şi a Raportului de monitorizare a termenilor de gestiune a proceselor de achiziţii;
  • Monitorizarea executării contractelor de achiziții şi întocmirea Raportului de Monitorizare a Executării contractelor de achiziții sectoriale;
  • Pregătirea si raportarea informației cu privire la achizițiile publice de valoare mică realizate, in conformitate cu prevederile legislației
  • Analiza statistică a datelor si sistematizarea rezultatelor pe obiecte de achiziţii, perioade de referinţă, etc.
  • Coordonarea rezultatelor analizelor/rapoartelor întocmite si a propunerilor de îmbunatăţire cu ierarhicul superior;
  • Verificarea corectitudinii completării datelor în sistemele corporative şi soluţionarea anomaliilor detectate;
  • Elaborarea diverselor rapoarte interne in domeniul achizițiilor si a aprovizionării cu materiale, lucrări si servicii;
  • Implicarea in proiecte speciale neplanificate ce ţin de activitatea Serviciului Achiziţii şi Calitatea Furnizorilor;
  • Elaborarea propunerilor de îmbunătățire şi eficientizare a proceselor.
  • Respectarea normelor, proceselor, procedurilor şi a tuturor documentelor ce ţin de Sistemul de Management integrat pentru calitate, mediu, sănătate şi securitate în muncă, inclusiv propunerea îmbunătăţirii normelor si procedurilor cu caracter intern.

Ce îţi oferim:

  • training de inițiere la locul de muncă;
  • activități de instruire;
  • posibilități de creștere în carieră;
  • asistență medicală facultativă;
  • asigurare contra accidente;

Cerinţe şi abilităţi:

  • Studii superioare în domeniul economic;
  • Cunoştinţe utilizare PC, in special MS Excel;
  • Cunoaşterea limbilor româna şi rusă;
  • Cunoaşterea limbilor engleză sau spaniolă va constitui un avantaj;
  • Experientă de munca in domeniul economic va constitui un avantaj;
  • Experientă de munca  si cunostintele in domeniul achizitii vor constitui un avantaj;
  • Cunostintele in domeniul ingineriei electrice vor constitui un avantaj;
  • Capacitate de analiză, comunicabilitate, onestitate, responsabilitate.

Dacă eşti interesat în această poziție aplică on-line sau expediază CV-iul tău la adresa de e-mail: cariere@premierenergy.md cu mențiunea „Specialist(ă) control procese de achizitii, Chişinău”.
Telefoane de contact: 022 43 17 66; 022 43 10 43; 068 96 88 50; 062 16 10 43.

Suntem o echipă unita si îți promitem că te vei integra ușor,  devenind parte din familia noastră mare.

E-mail: cariere.pe@premierenergy.md
Telefon: 022 431766; 022 431043; 068968850; 062161043

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide