22 octombrie 2024
Specialist customer care (Call Centru) | Departamentul Suport Clienți Retail
Pe această poziție vei contribui la asigurarea suportului la distanță pentru segmentul de clienți persoane fizice, cât mai rapid și calitativ.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Studii în domeniul economic/financiar;
- Experiență bancară în domeniu suport clienți;
- atenție la detalii, ritm înalt de lucru, capacitatea de a asculta, abilități de comunicare (verbală și în scris);
- Rezistență la stres și flexibilitate la schimbări;
- Cunoaşterea fluentă a limbilor română, rusă.
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Escaladarea cazurilor cu care se adresează PF prin apel telefonic, colaborarea cu alte departamente pentru solutionare;
- Primirea apelurilor de la clienți PF pe diverse solicitări/ întrebări/ concretizări si deservirea calitativă a acestora;
- Abordare individuala si gestionarea corectă a adresărilor clienților PF prin apel telefonic;
- Cunoaşterea avansată a limbilor română și rusă iar engleza constituie un avantaj;
- Abilităţi excelente de comunicare verbală și în scris;
- Cunoaşterea calculatorului (MS Office);
- Orientare către client.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Flexibilitate de a lucra hibrid;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Persoanele interesate să candideze la postul respectiv sunt invitate să transmită CV-ul pe adresa resurseumane@maib.md.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate.
E-mail:
resurseumane@maib.md
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳