Șef Departament Gestionare rețea

Eximbank

13 octombrie 2025

Chișinău
De la 3 ani
Full-time
Superioare
În locația angajatorului

Banca Comercială „EXIMBANK”, parte a Grupului Internațional Intesa Sanpaolo, angajează:

Șef Departament Gestionare rețea

Responsabilități:

  • Coordonarea și organizarea activității Departamentului și a Sucursalelor pentru asigurarea unui flux uniform și orientat spre satisfacția clienților;
  • Participarea la elaborarea obiectivelor bugetare și monitorizarea implementării acestora în Sucursale;
  • Coordonarea activităților de dimensionare, alocare și rotație a personalului, precum și planurile de instruire pentru angajații din Sucursale;
  • Participarea la luarea de decizii privind deschiderea, închiderea și configurarea Sucursalelor (program, ATM-uri, optimizare geografică);
  • Supravegherea aplicării metodologiei comerciale și a planurilor de acțiune ale Sucursalelor;
  • Gestionarea suportului operativ pentru Sucursale;
  • Monitorizarea proceselor interne, respectarea regulilor și stabilirea acțiunilor corective;
  • Coordonarea activității Serviciilor Centru de Contact și Suport în Vânzări Externe pentru a asigura soluționarea promptă a solicitărilor clienților;
  • Elaborarea și actualizarea actelor normative interne privind procesele gestionate.

Cerințe față de candidat:

  • Studii: Superioare, profil economic.
  • Experiență: Minimum 3 ani în domeniul financiar-bancar.
  • Competențe și cunoștințe:
  • Cunoștințe în domeniul economic și financiar-bancar, inclusiv cadrul legal și normativ aferent;
  • Capacitatea de a distribui sarcini și de a stabili responsabilități clare;
  • Abilități excelente de comunicare, organizare și coordonare între departamente;
  • Familiaritate cu procesul de planificare bugetară și monitorizare a performanței financiare;
  • Cunoștințe despre metodologia comercială și aplicarea acesteia în vânzări;
  • Abilități analitice pentru evaluarea sucursalelor și propunerea soluțiilor de optimizare;
  • Familiaritate cu utilizarea aplicațiilor MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Cunoașterea fluentă a limbii române, ruse și engleze.

Beneficiile oferite de către bancă:

  • Bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute;
  • Tichete de masa;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Program de muncă hibrid - combinat între birou și lucru la distanță;
  • Orar flexibil de muncă;
  • Instruiri și team building-uri pentru dezvoltare personală și profesională;
  • Diversitate în activități și posibilitatea de a obține experiențe internaționale;
  • Program internațional de sănătate fizică şi bunăstare mentală;

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul însoțit de o scrisoare de intenție la e-mail: recrutare@eximbank.com

Vor fi contactați doar candidații selectați.

Nota: Prin expedierea CV-ului, vă exprimaţi acordul pentru prelucrarea datelor Dvs. cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează Smart CV
pentru a primi răspunsuri de la companii și discuta cu ei prin CHAT.
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție

Scrisoarea de intenție conține caractere inadmisibile.

Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.