Șef/ă Secție conformitate
15 noiembrie 2024
RunPay își extinde echipa!
Dorești să activezi REMOTE?
Aplică pentru RunPay Moldova chiar acum!
Șef/ă Secție conformitate
Suntem în căutarea unui profesionist dedicat și experimentat pentru a ocupa poziția de Șef/ă Secție Conformitate în cadrul companiei noastre. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a reglementărilor și standardelor de conformitate, precum și abilități excelente de leadership și comunicare.
Oferim:
- Program REMOTE
- Angajare oficială în câmpul muncii
- Număr telefon corporativ
- Pachet social complet
- Program de muncă: Luni-Vineri; 8.00-17.00/9:00-18:00
- Pauză de masă 1 oră
- Oportunități de dezvoltare profesională continuă
- Mediu de lucru dinamic și profesionist
Locaţia: mun. Chișinău, str. Aleea Gării 42
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul juridic, economic sau un domeniu relevant
- Experiență de minimum 5 ani în domeniul conformității sau într-o poziție similară
- Cunoștințe solide despre reglementările locale și internaționale
- Abilități excelente de comunicare și leadership
- Capacitatea de a lucra independent și de a lua decizii informate
- Atenție la detalii și abilități analitice excelente
- Cunoașterea PC la nivel avansat (Word, Excel, Internet, PowerPoint etc.)
- Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă
Responsabilități:
- Elaborarea și coordonarea documentelor interne conform cerințelor legale
- Asigurarea corespunderii permanente a documentelor interne la exigențele legale din domeniul plăților
- Asigurarea, cooddonarea și avizarea corespondenței cu autoritățile abilitate de licențiere și supraveghere a sistemului de plăți
- Coorodonarea proceselor de înregistrare a agenților de plată/modificare și eventual radierea acestora
- Coordonarea şi organizarea procesului de examinare și avizare a proiectelor de acte normative elaborate de autorități ale administrației publice și remise spre examinare sau supuse consultării publice
- Coordonarea și elaborarea procesului de concordanță a proiectelor noi implementate la cerințele legale din domeniu
- Monitorizarea procesului de ținere a evidenței actualizate privind datele, documentelor și informației actualizate
- Avizarea documentelor interne elaborate de alte subdiviziuni a companiei și acordarea suportului juridic
Dacă sunteți interesat/ă să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la menținerea standardelor înalte de conformitate, vă rugăm să expediați CV-ul cu menționarea postului dorit la adresa de email: hr@paymaster.md.
hr@paymaster.md
0 685 44 755
Alte anunțuri publicate de această companie
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳