Șef/ă Secție conformitate

Paymaster SRL

15 noiembrie 2024

Chișinău, Botanica
Peste 5 ani
Full-time
Universitate
Remote
Angajăm și persoane cu dizabilități

RunPay își extinde echipa!
Dorești să activezi REMOTE?
Aplică pentru RunPay Moldova chiar acum!

Șef/ă Secție conformitate

Suntem în căutarea unui profesionist dedicat și experimentat pentru a ocupa poziția de Șef/ă Secție Conformitate în cadrul companiei noastre. Candidatul ideal va avea o înțelegere profundă a reglementărilor și standardelor de conformitate, precum și abilități excelente de leadership și comunicare.

Oferim:

  • Program REMOTE
  • Angajare oficială în câmpul muncii
  • Număr telefon corporativ
  • Pachet social complet
  • Program de muncă: Luni-Vineri; 8.00-17.00/9:00-18:00 
  • Pauză de masă 1 oră
  • Oportunități de dezvoltare profesională continuă
  • Mediu de lucru dinamic și profesionist

Locaţia: mun. Chișinău, str. Aleea Gării 42

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul juridic, economic sau un domeniu relevant
  • Experiență de minimum 5 ani în domeniul conformității sau într-o poziție similară
  • Cunoștințe solide despre reglementările locale și internaționale
  • Abilități excelente de comunicare și leadership
  • Capacitatea de a lucra independent și de a lua decizii informate
  • Atenție la detalii și abilități analitice excelente
  • Cunoașterea PC la nivel avansat (Word, Excel, Internet, PowerPoint etc.)
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română și rusă

Responsabilități:

  • Elaborarea și coordonarea documentelor interne conform cerințelor legale
  • Asigurarea corespunderii permanente a documentelor interne la exigențele legale din domeniul plăților
  • Asigurarea, cooddonarea și avizarea corespondenței cu autoritățile abilitate de licențiere și supraveghere a sistemului de plăți
  • Coorodonarea proceselor de înregistrare a agenților de plată/modificare și eventual radierea acestora
  • Coordonarea şi organizarea procesului de examinare și avizare a proiectelor de acte normative elaborate de autorități ale administrației publice și remise spre examinare sau supuse consultării publice
  • Coordonarea și elaborarea procesului de concordanță a proiectelor noi implementate la cerințele legale din domeniu
  • Monitorizarea procesului de ținere a evidenței actualizate privind datele, documentelor și informației actualizate
  • Avizarea documentelor interne elaborate de alte subdiviziuni a companiei și acordarea suportului juridic

Dacă sunteți interesat/ă să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la menținerea standardelor înalte de conformitate, vă rugăm să expediați CV-ul cu menționarea postului dorit la adresa de email: hr@paymaster.md.

hr@paymaster.md
0 685 44 755

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide