Ofițer antifraudă

BC "Energbank" SA angajează:

Ofițer antifraudă

Suntem în căutarea unui Ofițer antifraudă pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a proceselor și serviciilor noastre bancare. Rolul principal al Ofițerului antifraudă este dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor anti-fraudă.

Principalele atribuții:

  • Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor antifraudă;
  • Asigurarea măsurilor necesare prevenirii, identificării, evaluării și raportării fraudelor interne si externe;
  • Investigarea cazurilor de fraudă sau suspiciuni de fraudă, identificate sau raportate de către clienții interni și externi;
  • Dezvoltarea schemelor de fraudă, cu scopul prevenirii acesteia;
  • Monitorizarea și analiza tranzacțiilor financiare pentru a detecta activități suspecte și potențiale fraude;
  • Oferirea de suport și instruire angajaților băncii în vederea identificării și raportării activităților frauduloase;
  • Realizarea rapoartelor periodice privind activitatea antifraudă și prezentarea acestora conducerii;
  • Colaborarea cu echipele de securitate, IT și conformitate pentru a asigura un mediu sigur și conform cu reglementările în vigoare;
  • Participarea în cadrul procesului anual de evaluare a riscurilor.

Beneficii:

  • Autonomie în luarea deciziilor;
  • Angajare oficială și pachet social avantajos;
  • Acces la cursuri gratuite de dezvoltare personală;
  • Oportunitatea de a beneficia de credite preferențiale;
  • Sistem de bonusare pentru performanțe remarcabile;
  • Consolă de jocuri PlayStation pentru momente de relaxare;
  • Cafea și ceai disponibile în birouri.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniu economic, juridic;
  • Experiență de minim 3 ani în domeniul prevenirii și investigării fraudei, preferabil în sectorul financiar-bancar;
  • Cunoștințe solide despre reglementările și standardele în vigoare privind prevenirea și combaterea fraudei;
  • Abilități excelente de analiză și atenție la detalii;
  • Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
  • Perseverență, rezistență la efort și stres;
  • Conduită morală și profesională;
  • Spirit de inițiativă și dezvoltare profesională continuă;
  • Cunoașterea la nivel de utilizator avansat a sistemului operațional Microsoft Windows și a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Limba engleză va constitui un avantaj.

Dacă ai experiența și abilitățile necesare și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de e-mail: hr@office.energbank.com.

Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Energbank este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale tuturor candidaților calificați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate!

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide