
Office Manager
Crinela
4 august 2025
Chișinău, Rîșcani
Orice experiență
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Angajăm:
Office Manager
Cerințe față de candidați:
- Experiență în domeniu este binevenită
- Cunoașterea fluentă a limbii Române, Ruse.
- Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
- Capacitate de a rezolva probleme și de a lua decizii rapid;
- Cunoașterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) și a altor instrumente de management administrativ.
- Competențe personale: organizare și programare, orientare spre rezultat, abilități de comunicare, inițiativă, spirit de echipă.
Responsabilități:
- Primirea și consultarea clienților în show-room;
- Gestionarea apelurilor telefonice;
- Efectuarea sarcinilor puse de Șeful Departamentului (ceai, cafea)
- Aprovizionarea oficiului cu toate cele necesare;
- Interacțiunea cu Departamentul Vânzări.
Ce oferim noi:
- Salariu competitiv și beneficii atrăgătoare;
- Pachet de beneficii sociale complet;
- Traininguri și oportunități de dezvoltare profesională;
- Echipament modern și un mediu de lucru plăcut;
- O echipă tânără, dinamică și profesionistă;
- Posibilitatea de avansare într-o companie în continuă expansiune.
Site: www.crinela.md
Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul, cu mențiunea poziției pentru care aplică, la adresa de email: crinela133@yahoo.com
E-mail: crinela133@yahoo.com
Web: www.crinela.md
Joburi similare
Alte joburi ale companiei
Joburi similare
Alte joburi ale companiei
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.