Office Manager (secretar(ă)-recepție)

ASTERRA GRUP angajează:

Office Manager (secretar(ă)-recepție)

Responsabilitati:

  • asigură păstrarea registrului unic de intrări/ieșiri al companiei;
  • asigura activitatea de informații generale pentru public;
  • stabilește necesarul de consumabile pentru personalul oficiului administrativ și comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) în oficiul administrativ și asigură distribuirea acestora către solicitanți;
  • duce la îndeplinire orice sarcină trasată de directorii de departamente sau directorul general;
  • preluarea corespondenței sosită pe adresa oficiului administrativ- (plicuri, faxuri, oferte etc);
  • preluarea apelurilor telefonice și direcționarea lor în funcție de cererea interlocutorului;
  • primește persoanele din afară și le îndrumă spre departamentele competente sau sala de întâlniri (ședințe);
  • păstrarea în ordine a tuturor documentelor şi corespondenţei specifice;

Persoanele interesate vor expedia CV-ul insotit de poza recenta, la adresa de e-mail: office@asterra.md; precum si sa indice mărimea salariului.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide