Office manager / Asistent

Office manager / Asistent

Suntem o echipă dinamică și proactivă! Dacă ai experiență în vânzări și pasiune pentru imobiliare, te îndemnăm să aplici pentru a fi parte din echipa noastră!

Responsabilități:

  • Asistență în întocmirea contractelor;
  • Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
  • Crearea, gestionarea și postarea conținutului pe platformele social media;
  • Înregistrarea și transferul informației la superior;
  • Introducerea informației în CRM-ul companiei;
  • Supervizarea sarcinilor administrative și asigurarea funcționării zilnice a biroului.

Cerințe:

  • Experiență anterioară într-o poziție similară;
  • Cunoașterea limbilor rusă și română;
  • Competență în scrierea gramatical corectă;
  • Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
  • Responsabilitate și atenție la detalii;
  • Prezență agreabilă și atitudine pozitivă;
  • Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenelor limită.

Ce oferim:

  • Pachet social deplin;
  • Oficiu modern în centrul capitalei, atmosferă placută de lucru.
  • Oportunitatea dezvoltării într-un mediu de profesioniști.

Expediați CV-ul la adresa: hr@remark.md sau ne puteți contacta la numărul de telefon: 0620 555 17.
 
Adresa: str. M. Viteazul 4, etajul 5, oficiul 302.

E-mail: hr@remark.md
Telefon: 0620 555 17

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide