
Manager de oficiu
Aridon
29 iulie 2025
Chișinău, Telecentru
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Suntem în căutare de:
Manager de oficiu
Căutăm o persoană organizată, proactivă și comunicativă, care să contribuie la buna funcționare a activităților administrative ale companiei.
Oferta noastră:
- Salariu atractiv;
- Tichete de masă în valoare de 70 lei/zi;
- Oportunități de creștere profesională;
- Program de lucru: Luni – Vineri de la 09:00 - 18:00
Cum îți dai seama că te potrivești:
- Ai studii superioare finalizate;
- Comunici clar și eficient, atât verbal, cât și în scris;
- Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități excelente de planificare;
- Găsești soluții rapide și iei decizii bine argumentate;
- Stăpânești foarte bine Microsoft Office (în special Word și Excel);
- Ai un nivel avansat de limba engleză, atât scris, cât și vorbit;
- Poți lucra atât independent, cât și în echipă;
- Dai dovadă de empatie și tact în relațiile cu ceilalți.
Ce vei face în acest rol:
- Vei gestiona activitățile administrative zilnice ale biroului;
- Vei gestiona corespondența;
- Vei asigura aprovizionarea cu rechizite de birou, consumabile și alte materiale necesare funcționării eficiente a biroului.
- Vei colabora cu departamentele interne pentru a asigura un mediu de lucru eficient.
Expediază-ne CV-ul tău la hr@aridon.md, în titlul scrisorii te rugăm să indici ”Manager de oficiu”
E-mail: hr@aridon.md
Joburi similare
Alte joburi ale companiei
Joburi similare
Alte joburi ale companiei
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.