Manager Call Center
15 noiembrie 2024
Star Kebab este compania care îți oferă stabilitate și creștere profesională. Ne aflăm printre companiile care pun oamenii în centrul strategiei lor, oferindu-le cele mai bune condiții de dezvoltare!
Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă unită, puternică, calificată și cu scopuri comune, atunci aplică la poziția de:
Manager Call Center
Cerinte fata de candidat:
- cunostinte temeinice si experienta in domeniul logisticii (expeditie);
- posedarea fluenta a limbilor romana si rusa;
- posedarea aplicatiilor MS Office la nivel de utilizator experimentat;
- abilitati in analiza, organizarea;
- caracter echilibrat, rezistent la stres;
Sarcinile inaintate fata de candidat:
- analiza necesarului de masini si curse;
- analiza necesarului de dispatcheri;
- gestionarea eficientă a tuturor solicitărilor;
- urmarirea executarii tururor curselor si indeplinirea comenzilor;
- evidenta curselor;
Compania ofera:
- salariu competitiv;
- alimentatie gratuită;
- perspectiva crearii unei cariere intr-o companie de success.
Dacă v-ați regăsit în descrierea de mai sus așteptăm CV-ul dumneavoastră pe adresa hr@starkebab.md cu indicarea poziției pentru care candidați.
Vom fi bucuroşi să colaborăm!
E-mail: hr@starkebab.md
Alte anunțuri publicate de această companie
Joburi similare
Manager Call Center - Italiana Franceză Engle...
Punto Bianco • Ieri, Chișinău
Manager Call Centru (cu experienta in call ce...
Magenta Consulting • 24 septembrie 2024, Chișinău
Manager de vânzări call-centru
hr solutions • 1 noiembrie 2024, Chișinău
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳