Manager senior arhiva electronică | Direcția Gestionarea Arhivei Electronice și Fizice

Manager senior arhiva electronică | Direcția Gestionarea Arhivei Electronice și Fizice

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • configurarea și setarea tipurilor noi de documente, formarea și plasarea elementelor acestora (metadate) în arhiva electronică;
  • crearea, în limita capacităților a  fluxurile și proceselor noi în cadrul sistemului, pentru stocarea documentelor electronice și a datelor aferente  documentelor fizice în arhiva electronică;
  • crearea rolurilor de acces pentru utilizatorii arhivei electronice și fizice;
  • crearea/modificarea Profilelor Tipizate de Lucru (PTL) pentru angajații direcției;
  • crearea fluxurile noi în arhiva fizică și optimizarea celor existente;
  • elaborarea cerințelor tehnice privind integrarea arhivei electronice cu sistemele informaționale ale băncii (existente și viitoare);
  • elaborarea și revizuirea actelor normative interne aferente activității Echipei;
  • acordarea consultațiilor/ suportului angajaților băncii, privind principiile și funcționalitățile operaționale ale Arhivei Electronice.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  •  capacități de a analiza informația;
  •  cunoașterea sistemelor operaționale ale băncii, SAB T24, Creatio și altele;
  •  cunoașterea proceselor operaționale ale băncii (front office, back office ș.a.)
  •  capacități de a crea și descrie procese noi;
  •  abilități funcționale avansate în Excel;
  •  experiență de cel puțin 5 ani în sistemul bancar;
  •  studii superioare în domeniul financiar-bancar;
  •  gândire ordonată și constructivă, perseverență, rezistență la efort şi stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse sarcini profesionale;
  •  abilităţi de lucru individual şi în echipă;
  •  orientare spre procese şi rezultate bune.

În echipa maib vei beneficia de:

  • mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • tichete de masă;
  • credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • gamă largă de reduceri la partenerii maib.   

 
Funcția este localizată în: Chișinău .
 
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md , indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
 
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib. 
 
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide