Contabil(ă)

Transager

25 decembrie 2024

Chișinău
Orice experiență
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

Suntem în căutare de:

Contabil(ă)

Sarcinile de bază și atribuțiile:

1. Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii:

  • Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
  • Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;
  • Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;
  • Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;
  • Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
  • Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe).

2. Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora:

  • Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
  • Intocmeste balante de verificare pentru clienti;
  • Intocmeste liste de avansuri din trezorerie;
  • Verificări contabile și de gestiune;
  • Se asigura ca toate inregistrarile contabile transpun corect operatii reale (verificarea realitatii inregistrarilor).

Responsabilitati:

Legat de activitatile specifice, raspunde de:

  • operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;
  • operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse, precum si a platilor catre acestia;
  • verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;
  • incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli.

Legat de disciplina muncii, raspunde de:

  • imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitate;
  • pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma;
  • utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmei;
  • respectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru privitoare la postul sau;
  • adoptarea în permanență a unui comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
  • implicarea in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma;
  • respectarea întocmai a leguslației ce ține de domeniu;
  • pastrarea secretului de serviciu.

Cunoştinţe: actele legislative și normative ce țin de domeniul de activitate, legislația în domeniul securității și sănătății în muncă, normelor de securitate tehnică și antiincendiară, regulile de calcul economic.

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut