Consultant/a casier - Oficiul secundar Stefan Cel Mare, Chisinau

O.C.N. „Easy Credit” S.R.L

30 decembrie 2024

Chișinău, Сentru
Posibil fără experiență
Full-time
Universitate
În locația angajatorului

O.C.N. Easy Credit S.R.L. cea mai reputativă organizație de microfinanțare din Republica Moldova anunță concurs pentru angajare: 

Consultant/a casier - Oficiul secundar Stefan Cel Mare, Chisinau

Dacă dorești să obții o experiență de muncă și să devii un membru cu drepturi depline al unei echipe de profesioniști adevărați cu oportunități de avansare carieră – acum aveți această șansă. Drept recompensă pentru munca efectuată va fi remunerarea adecvată.

Dacă ești responsabil, disciplinat și onest, aplică CV-ul cu poză la: hr@easycredit.md cu specificarea ”Consultant Casier” sau apelați 0-7845-1111.

Oferim:

  • Pachet social 100% conform CM RM
  • Salariu atractiv și prime
  • Tichete de masă pe Card Electronic 50 mdl/ 1 zi lucrătoare 
  • Regim de lucru: 5 zile/7 zile și 6 zile/7 zile
  • Luni - Vineri: 09.00-18.00 (+2 sâmbete lunar, sunt zile de lucru)
  • Loc de muncă în oficiu modern
  • Alte facilități

Scopul postului: Acordarea consultațiilor clienților

Cerințe de calificare:

  • Fără experiență de muncă
  • Studii superioare
  • Cunoașterea limbii române, limbii ruse
  • Cunoașterea Microsoft Office
  • Abilităţi excelente de comunicare, scriere
  • Abilităţi de rezolvare eficientă a problemelor și orentarea spre rezultat
  • Exprimare coerentă și corectă
  • Onestitate și loialitate
  • Capacitate bună de învățare
  • Abordare creativă și capacitatea de a găsi rapid soluții în situații dificile
  • Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă
  • Disciplină

Responsabilități:

  • Prelucrarea cererilor de creditare
  • Colectarea informației necesare de la clienți și introducererea în baza de date
  • Verificarea documentelor prezentate de clienți
  • Analiza cererilor de creditare și luarea deciziei finale
  • Oferirea clienților informației despre serviciile și produsele companiei
  • Recepționarea sau eliberarea numerarului
  • Numărarea banilor încasați
  • Menținerea stocurilor și necesarul de monetar de rezervă
  • Verificarea dacă sunt/nu banii care ar trebui să fie în casă după fiecare zi de lucru
  • Incasarea plăților prin intermediul cardurilor bancare
  • Incacasarea terminalului de plată cash-in din cadrul oficiului companiei

hr@easycredit.md
0-7845-1111

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut