Casier

Bricolaj

5 noiembrie 2024

Chișinău, Durlești
Posibil fără experiență
De la 10 000 Până la 12 000 MDL
Full-time
Orice studii
În locația angajatorului

Echipa BRICOLAJ se extinde!

Suntem încântați să anunțăm că marketul Bricolaj, lider în comercializarea materialelor de construcții, își extinde prezența pe piață prin deschiderea unui nou supermarket!

Suntem în căutarea angajaților organizați, responsabili, cu atitudine pozitivă care să gestioneze tranzacțiile financiare ale companiei cu precizie și profesionalism.

Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră într-o continuă expansiune, alătură-te echipei noastre unde investim constant în dezvoltarea profesională a angajaților noștri.

Casier

Echipa BRICOLAJ se extinde! Suntem în căutarea angajaților organizați, responsabili, cu atitudine pozitivă, care să gestioneze tranzacțiile financiare ale companiei cu precizie și profesionalism.

Ce îți oferim:

  • Pachet salarial complet și beneficii corespunzătoare performanței;
  • Mediu de lucru profesionist;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră;
  • Angajare oficială într-un mediu de lucru modern și confortabil, alături de colegi pasionați și dedicati muncii lor.

Vei fi privilegiat, în cazul în care:

  • Ai experiență anterioară ca Casier sau într-un rol similar este preferabil;
  • Abilități bune de utilizare a MS Office, Excel și Intelectsoft (avantaj);
  • Ești atent/ă la detalii și ai abilitatea de a lucra cu cifre și bani;
  • Ești responsabil/ă, activ/ă, cu abilități organizatorice, orientat/ă spre rezultat;
  • Cunoști limba română și rusă.

Ce responsabilități vei avea:

  • Gestionarea tuturor tranzacțiilor cu numerar și electronice;
  • Asigurarea acurateței înregistrărilor de casă și a rapoartelor de vânzări;
  • Menținerea unei evidențe contabile competente și veridice;
  • Deschiderea și închiderea casei zilnic, asigurând corectitudinea;
  • Deservirea atentă și profesionistă a clienților, atât persoane fizice cât și juridice; Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat la casa de marcat;
  • Operarea eficientă a aparatului de casă și gestionarea tranzacțiilor financiare;
  • Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura o funcționare eficientă și deservire a clienților.

Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, te invităm să expediezi CV-ul la adresa: hrbricolaj@gmail.com și hai să me cunoaștem mai bine!
Pentru detalii puteți apela la nr.Tel. (+373) 78784484

Telefon: (+373) 78784484
E-mail: hrbricolaj@gmail.com

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide