
Ajutor Contabil (import și documente)
Enter
3 octombrie 2025
Chișinău
De la 1 an
Full-time
Superioare
În locația angajatorului
Ajutor Contabil (import și documente)
Cerințe:
- Procesarea declarațiilor vamale.
- Limba română, rusă și engleză – nivel mediu (scris );
- Abilități de negociere, planificare și comunicare cu furnizorii;
- Utilizator PC (Excel, Word), 1C ;
- Atenție la detalii, responsabilitate, organizare.
Responsabilități:
- Pregătirea și verificarea documentelor necesare pentru import și vamă;
- Monitorizarea procesului de import (de la furnizor până la depozitul companiei);
- Comunicarea și corespondența cu furnizorii externi;
- Organizarea livrărilor și urmărirea respectării termenelor;
- Colaborarea cu brokerii vamali și departamentele interne.
Beneficii:
- Program de lucru: luni – vineri, între orele 09:00 și 18:00.
- Posibilități reale de creștere profesională și avansare în companie.
- Prețuri speciale la produsele companiei.
- Colectiv prietenos și susținător.
- Sistem de bonusuri pentru performanță.
- Teambuilding-uri și evenimente corporative organizate de companie.
Vrei să faci parte din echipa noastră? Trimite CV-ul la adresa: talents@enter.online și managerul nostru HR te va contacta.
Află mai multe despre noi aici: www.enter.online
https://youtu.be/3Y5Uq4yQMCE
https://www.facebook.com/enter.moldova
E-mail: talents@enter.online
068870186
Beneficii
Team buildinguri
Telefonia mobilă
Notebook
Creștere profesională
Traininguri, cursuri
Reduceri pentru angajați
Aplicat!
Candidații înregistrați pe site primesc mai des răspunsuri de la angajatori și pot comunica direct cu ei prin CHAT.