Administrator recepție

Suntem în căutare de:

Administrator recepție

Cerințe:

  • fluență în limbile română și rusă;
  • exprimare și vorbire corectă;
  • abilități de comunicare;
  • capacitatea de a lucra independent și a îndeplini mai multe sarcini în același timp;
  • abilități de adaptare rapidă la schimbare;
  • responsabilitate, punctualitate, disciplină, gîndire sistemică, capacitatea de învățare.

Atribuții și responsabilități:

  • asigurarea bunei desfășurări a activității studioului (deschiderea/închiderea studioului, supravegherea ordinii în timpul antrenamentelor pentru confortul clienților);
  • comunicarea pozitivă și eficientă cu clienții fideli și cei noi, atenționarea privind necesitatea prelungirii abonamentului, oferirea informației despre promoțiile și evenimentele organizate în cadrul studioului, vînzarea abonamentelor;
  • efectuarea de apeluri calde;
  • introducerea datelor în sistemul CRM;
  • participarea la organizarea și desfășurarea evenimentelor în cadrul studioului.

Oferim:

  • un salariu de 7000-15000 lei;
  • posibilitatea de a alege una din filialele în care există locuri vacante;
  • instruire inițială la locul de muncă pentru a cunoaște îndeaproape specificul activității;
  • oportunități de carieră (posibilitatea de a avansa în poziția de administrator superior, manager studio sau chiar director operațional al întregii rețele).

Program de lucru: 8:00-21:00 (2 zile lucrătoare și 2 zile de repaus).

La moment e nevoie de administratori în următoarele filiale din Chișinău:
sect. Centru, str. Serghei Lazo, 34;
sect. Botanica, bd. Decebal, 64/2.

Telefon: 79114119.

Completați chestionarul accesînd link-ul: https://forms.gle/rFVxtvMAVsxhBGuZA.

Alte anunțuri publicate de această companie

Joburi similare

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide