Specialist principal în cadrul serviciului audit, autorizări și inspectare
Agenția pentru Eficiență Energetică
№1223801, 23 septembrie 2013
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Pana la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Sarcinile de bază ale funcţiei:
1. Asigurarea evidenței auditorilor energetici autorizați și a auditurilor energetice efectuate.
2. Asigurarea elaborării rapoartelor anuale și notelor informative trimestriale privind activitatea Serviciului audit, autorizări și inspectare.
3. Asigurarea coordonării caietelor de sarcini în vederea contractării serviciilor de auditare energetică.
4. Asigurarea dezvoltării şi bunei funcţionări a sistemului de auditare energetică.
5. Participarea la procesul de organizare a seminarelor, conferinţelor şi expoziţiilor pentru promovarea metodelor și practicilor de audit energetic.
Condiţii de bază:
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- studii superioare în domeniul ingineresc(studii în domeniul energetic constituie un avantaj);
- posedarea obligatorie a limbii de stat;
- experiență profesională în domeniu minim un an;
- cunoașterea calculatorului la nivel mediu;
- dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu;
- posedarea unei limbi de circulaţie internaţională (la nivel cel puţin intermediar);
- lipsa antecedentelor penale nestinse;
- nu este privat de dreptul de a ocupa funcţii publice;
- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă.
Cerinţe specifice:
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente, în domeniul ingineresc, studiile postuniversitare vor constitui un avantaj.
Experienţă profesională: vechimea în muncă în specialitate: cel puţin 1 an în domeniul energetic
Cunoştinţe
- cunoaşterea legislaţiei naţionale în domeniul energetic;
- să fie familiarizat cu politicile şi aquis-ul comunitar în domeniul energetic;
- posedarea limbii engleze va constitui un avantaj;
- cunoștințe la nivel înalt în domeniului tehnologiilor informaţionale: microsoft office, Internet, E-mail.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, organizare, după caz, analiză şi sinteză, elaborarea documentelor, argumentare, comunicare eficientă, lucru independent şi în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite.
/ comportamente: diplomaţie, creativitate şi spirit de iniţiativă, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
1. Asigurarea evidenței auditorilor energetici autorizați și a auditurilor energetice efectuate.
2. Asigurarea elaborării rapoartelor anuale și notelor informative trimestriale privind activitatea Serviciului audit, autorizări și inspectare.
3. Asigurarea coordonării caietelor de sarcini în vederea contractării serviciilor de auditare energetică.
4. Asigurarea dezvoltării şi bunei funcţionări a sistemului de auditare energetică.
5. Participarea la procesul de organizare a seminarelor, conferinţelor şi expoziţiilor pentru promovarea metodelor și practicilor de audit energetic.
Condiţii de bază:
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- studii superioare în domeniul ingineresc(studii în domeniul energetic constituie un avantaj);
- posedarea obligatorie a limbii de stat;
- experiență profesională în domeniu minim un an;
- cunoașterea calculatorului la nivel mediu;
- dispunerea de capacitate deplină de exerciţiu;
- posedarea unei limbi de circulaţie internaţională (la nivel cel puţin intermediar);
- lipsa antecedentelor penale nestinse;
- nu este privat de dreptul de a ocupa funcţii publice;
- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă.
Cerinţe specifice:
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente, în domeniul ingineresc, studiile postuniversitare vor constitui un avantaj.
Experienţă profesională: vechimea în muncă în specialitate: cel puţin 1 an în domeniul energetic
Cunoştinţe
- cunoaşterea legislaţiei naţionale în domeniul energetic;
- să fie familiarizat cu politicile şi aquis-ul comunitar în domeniul energetic;
- posedarea limbii engleze va constitui un avantaj;
- cunoștințe la nivel înalt în domeniului tehnologiilor informaţionale: microsoft office, Internet, E-mail.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, organizare, după caz, analiză şi sinteză, elaborarea documentelor, argumentare, comunicare eficientă, lucru independent şi în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite.
/ comportamente: diplomaţie, creativitate şi spirit de iniţiativă, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Telefon:
Persoana de contact:
Lazur Maria
E-mail:
Site:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳