Specialist în relații publice
№1848013, 16 iunie 2014
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilitățile:
Specialistul în relații publice este responsabil pentru:
1. Exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare.
2. Organizarea raţională a activităţii sale conform planului de activitate a Secţiei.
3. Asigurarea calităţii materialelor elaborate.
4. Examinarea documentaţiei şi corespondenţei de serviciu şi formularea răspunsurilor corecte şi în termen stabilit.
5. Sporirea continuă a competenţei sale profesionale prin consultarea materialelor de specialitate şi a informaţiei de serviciu.
Atribuţii de serviciu:
1. Creşterea eficacităţii relațiilor publice ale Întreprinderii:
- analiza informaţiei şi înaintarea propunerilor pentru luarea deciziei;
- participarea la elaborarea politicii şi strategiei de dezvoltare a relațiilor publice ale Întreprinderii.
2. Întreprinderea măsurilor necesare pentru promovarea imaginii, produselor şi serviciilor Întreprinderii pe piaţă:
- cercetarea pieţei produselor şi serviciilor similare şi tendinţelor sale de dezvoltare;
- înaintarea ideilor creative în vederea promovării Întreprinderii pe piaţă.
3. Asigurarea activităţii de relaţii cu presa şi comunicare a Întreprinderii:
- colaborarea cu mass-media în vederea implementării scopurilor Întreprinderii în domeniul PR;
- administrarea şi actualizarea informaţiilor de pe site-ul oficial al Întreprinderii;
- întocmirea comunicatelor de presă şi a articolelor despre activitatea Întreprinderii;
- participarea la elaborarea şi aprovizionarea Întreprinderii cu setul necesar de materiale promoţionale, informative şi de imagine;
- participarea la organizarea expoziţiilor, conferinţelor, precum şi a altor evenimente la care Întreprinderea este parte.
Specialistul în relații publice este responsabil pentru:
1. Exercitarea atribuţiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislaţia în vigoare.
2. Organizarea raţională a activităţii sale conform planului de activitate a Secţiei.
3. Asigurarea calităţii materialelor elaborate.
4. Examinarea documentaţiei şi corespondenţei de serviciu şi formularea răspunsurilor corecte şi în termen stabilit.
5. Sporirea continuă a competenţei sale profesionale prin consultarea materialelor de specialitate şi a informaţiei de serviciu.
Atribuţii de serviciu:
1. Creşterea eficacităţii relațiilor publice ale Întreprinderii:
- analiza informaţiei şi înaintarea propunerilor pentru luarea deciziei;
- participarea la elaborarea politicii şi strategiei de dezvoltare a relațiilor publice ale Întreprinderii.
2. Întreprinderea măsurilor necesare pentru promovarea imaginii, produselor şi serviciilor Întreprinderii pe piaţă:
- cercetarea pieţei produselor şi serviciilor similare şi tendinţelor sale de dezvoltare;
- înaintarea ideilor creative în vederea promovării Întreprinderii pe piaţă.
3. Asigurarea activităţii de relaţii cu presa şi comunicare a Întreprinderii:
- colaborarea cu mass-media în vederea implementării scopurilor Întreprinderii în domeniul PR;
- administrarea şi actualizarea informaţiilor de pe site-ul oficial al Întreprinderii;
- întocmirea comunicatelor de presă şi a articolelor despre activitatea Întreprinderii;
- participarea la elaborarea şi aprovizionarea Întreprinderii cu setul necesar de materiale promoţionale, informative şi de imagine;
- participarea la organizarea expoziţiilor, conferinţelor, precum şi a altor evenimente la care Întreprinderea este parte.
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳