Specialist in achizitii publice
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 12000 Până la 16000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Desfășurarea procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări în baza caietelor de sarcini cu cerințe tehnice;
Analiza pieței și identificarea furnizorilor ce vor fi invitați pentru participarea în cadrul procedurilor de achiziții;
Expedierea cererilor de oferte, recepționarea și analiza ofertelor în funcție de raportul calitate/preț și necesitățile de aprovizionare ale întreprinderii;
Elaborarea documentelor aferente derulării procedurilor de achiziții (raport de evaluare, comunicări către ofertanți, etc.);
Desfășurarea proceselor de negociere în cadrul procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări;
Elaborarea contractelor și coordonare a activităților de semnare a contractelor de achiziții cu furnizori;
Emiterea și expedierea comenzilor de cumpărare către furnizori, respectând normele, procedurile și nivelele de autorizare.
Cerințe:
Studii superioare economice sau juridice;
Cunoașterea limbii române, ruse, (engleze constituie avantaj);
Experiență de muncă în poziție similară 2 ani;
Abilități bune de comunicare și negociere, responsabilitate, gîndire analitică, flexibilitate.
Salariul de la 12 000 lei -16 000 lei.
Dacă doriţi să activaţi la o institutie de înaltă performanţă alături de o echipă profesională, atunci este locul potrivit pentru dvs.
Vă rugăm să ne transmiteți CV-ul la adresa: hr@fmd.md.
Îți mulțumim pentru interesul față de oportunitatea noastră de carieră!
Tel.: 069942448 E-mail: hr@fmd.md
069942448
Desfășurarea procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări în baza caietelor de sarcini cu cerințe tehnice;
Analiza pieței și identificarea furnizorilor ce vor fi invitați pentru participarea în cadrul procedurilor de achiziții;
Expedierea cererilor de oferte, recepționarea și analiza ofertelor în funcție de raportul calitate/preț și necesitățile de aprovizionare ale întreprinderii;
Elaborarea documentelor aferente derulării procedurilor de achiziții (raport de evaluare, comunicări către ofertanți, etc.);
Desfășurarea proceselor de negociere în cadrul procedurilor de achiziții de bunuri, servicii și lucrări;
Elaborarea contractelor și coordonare a activităților de semnare a contractelor de achiziții cu furnizori;
Emiterea și expedierea comenzilor de cumpărare către furnizori, respectând normele, procedurile și nivelele de autorizare.
Cerințe:
Studii superioare economice sau juridice;
Cunoașterea limbii române, ruse, (engleze constituie avantaj);
Experiență de muncă în poziție similară 2 ani;
Abilități bune de comunicare și negociere, responsabilitate, gîndire analitică, flexibilitate.
Salariul de la 12 000 lei -16 000 lei.
Dacă doriţi să activaţi la o institutie de înaltă performanţă alături de o echipă profesională, atunci este locul potrivit pentru dvs.
Vă rugăm să ne transmiteți CV-ul la adresa: hr@fmd.md.
Îți mulțumim pentru interesul față de oportunitatea noastră de carieră!
Tel.: 069942448 E-mail: hr@fmd.md
069942448
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳